ראול: הפרידה מריאל מדריד הייתה יכולה להיות מוצלחת יותר

ראול. בקרוב בחליפה?
ראול. בקרוב בחליפה? | צילום: Gettyimages

הקפטן האגדי של הבלאנקוס התראיין והתייחס לתקופתו כשחקן בסנטיאגו ברנבאו וגם לגבי העתיד: "הגיע הזמן לחזור הביתה. ימים יגידו אם זה היה הצעד הנכון"

(גודל טקסט)

יומיים אחרי שעלה שוב לדשא בסנטיאגו ברנבאו במסגרת משחק הצדקה של אגדות ריאל מדריד מול אלה של רומא, התראיין הקפטן האגדי של הבלנאקוס ראול למגזין "פאננקה" והתייחס לעברו בקבוצה ובנבחרת, עתידו בבירת ספרד ומטרותיו.

הפרידה מריאל מדריד: "העזיבה שלי את ריאל מדריד לא הייתה קלה, גם למועדון, אבל כשזה קרה זה כבר היה הקיץ. בגרמניה לעומת זאת ידעו את זה שלושה חודשים לפני והיו יכולים להתכונן לפרידה בנוסף לזה שהגרמנים מאוד מאורגנים. למרות שזה היה יותר מכורח הנסיבות מאשר באשמת המועדון, זה היה יכול להיות מוצלח יותר, אבל בתנאים האלה זה מה שהיה. שלוש שנים אחרי זה במשחק מול אל סאד הרגשתי את התמיכה של הקהל והלוואי ובעתיד שחקנים יוכלו להיפרד בצורה יפה יותר. זאת המטרה של המועדון".

מטרותיו בעבר:"כשהייתי בן 30 חלמתי לפרוש בריאל מדריד, אבל כשהגיע הרגע הרגשתי שאני צריך לעשות צעד אחר כי הייתי צריך דברים אחרים. ברור שיש גם מקרים כמו פרנצ'סקו טוטי או צ'אבי, אבל כיום לאנשים יש פחות סבלנות ויותר לחץ".

הפרידה מטוטי: "זה היה מאוד אמוציונלי, הוא תמיד היה רומאי שהקדיש את כל חייו לרומא והוא והמועדון תמיד יישארו מחוברים. אני חושב שזה שווה יותר מתארים".


ראול. הרגיש את התמיכה של הקהל (Gettyimages)

עתידו: "החלום שלי הוא להיות בריאל מדריד כמה שיותר זמן. לא יודע אם תמיד אשאר במשרדים כי אני ארצה גם לאמן, למרות שעוד לא הרגשתי שזה הזמן. כרגע אני חוזר למדריד, המקום שגדלתי בו ובו אני מרגיש שאוכל להתפתח בו הרבה יותר. עוד כמה שנים נראה לאן זה הוביל אותי. עכשיו זה השלב המתאים לחזור הביתה, ימים יגידו אם זה היה נכון".

מטרותיו: "אני רוצה לעזור. לכל אחד יש את הגישה שלו לכדורגל וכולן טובות. הניסיון שאני מביא איתי יכול לסייע. עשיתי את זה גם כשחקן. כשהייתי צעיר פרננדו היירו, צ'נדו ומאנולו סאנצ'יס ליוו אותי, ואני אשמח לעזור גם לצעירים שיגיעו. צריך להנחיל ערכים כמו עבודה קשה וצניעות. אנחנו יכולים לתרום לקהילה כי יש לנו פריבילגיות והרבה ילדים רואים בנו מודל לחיקוי".


ראול. רוצה לתרום לריאל מדריד (שער המגזין פאננקה)

חרטות: "אין לי כאלה. הייתי שמח אם הייתי זוכה בכדור הזהב ועשיתי כל מה שאני יכול כדי לזכות בו. עם הנבחרת הייתי שמח לזכות במשהו, אבל נהנתי מאוד מהתארים כאוהד. כאב לי כשעזבתי את הנבחרת כי רציתי להישאר, אבל הייתי צריך לכבד את ההחלטות של המאמן כמו שאני זומנתי על חשבון שחקנים אחרים. חשבתי שאני יכול לתרום עוד ועובדה ששיחקתי עוד שש שנים. הכי חשוב שכשחזרתי לספרד התייחסו אליי יפה. ידעתי שאחזור כי זה הבית שלי וכרגע אני מקווה לסייע לריאל מדריד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי