לברון זורק שקיות מים על ילדים, אוהדי ב"ש נפרדו מבוזגלו

בוזגלו
בוזגלו | דני מרון

רק רשת: אוהדי האלופה משלימים, קינג ג'יימס חוגג יום הולדת לילד בדרך מקורית וגם: מסי מגיב בחריפות לדיווחים על ארוחת השחיתות באיביזה, פוגבה רוקד בסין ובן הרוש נפרד ממכבי ת"א

(גודל טקסט)
22:20: פייריה הנרי חתם בטופאש בורסה
פייריה הנרי, אחד השחקנים המצטיינים של הפועל אילת בעונה החולפת, חתם בטופאש בורסה.


Bu sezon #Eurocup 'ta mücadele edecek olan TOFAŞ, geçtiğimiz sezon Hapoel Eilat'ta forma giyen guard Pierria Henry ile anlaştı. pic.twitter.com/wI2ESd9iJq

— Pick and Roll Medya (@pickandrolmedya) June 18, 2017


21:45: לברון חוגג יום הולדת לילד וזורק שקיות מים

מעצבות לשמחה. ימים ספורים לאחר איבוד האליפות לגולדן סטייט, לברון ג'יימס חגג יום הולדת מס' 10 לבנו ברייס מקסימוס. כחלק מהחגיגות העלה כוכב קליבלנד סרטון בו הוא נראה זורק שקיות מים על חבריו של בנו.


 

Being able to do things like this for my kids that I always wish I had as a kid is why i work so extremely hard!! Seeing my youngest son Bryce at his 10th bday party yesterday with all his friends smiling, having a great time brings joy to my heart! You're 1 of a kind kid and I'm extremely proud to be your Father! Love you! #BryceMaximus #JamesGang #striveforgreatness

A post shared by LeBron James (@kingjames) on





 

#BryceMaximus10 #JamesGang #striveforgreatness

A post shared by LeBron James (@kingjames) on



16:20: אוהדי הפועל באר שבע נפרדים מבוזגלו

עמוד האוהדים 'וסרמיליה', המונה כ-34 אלף עוקבים, נפרד ממאור בוזגלו, כוכב הפועל באר שבע בארבע השנים האחרונות. אוהדי האלופה, כפי שזה נראה, השלימו עם העזיבה והם עם הפנים קדימה.

 

צילום מסך מפייסבוק
צילום מסך מפייסבוק


16:16: פוגבה רוקד בסין
פול פוגבה מנצל את הזמן עד לפתיחת האימונים במנצ'סטר יונייטד. הכוכב הצרפתי שוהה בסין וצולם רוקד. רק איפה המוזיקה?


Paul Pogba in China pic.twitter.com/gi3cF201gL

— 101 Great Goals (@101greatgoals) June 18, 2017


14:10: וואקמה ואוגו עושים את דרכם לישראל
אחרי שפספסו את הטיסה המקורית בסוף השבוע, שני הניגרים של האלופה הפועל באר שבע, טוני וואקמה וג'ון אוגו, בדרך ארצה לקראת פתיחת האימונים הערב 

Ogu and Nwakaeme travel back to Hapoel Beer Sheva…. https://t.co/RRbHRzUcT8pic.twitter.com/K9WIJUqB99

— Eagleseyeblog (@EaglesEye360) June 18, 2017


13:00: עומרי בן הרוש נפרד ממכבי ת"א אחרי ארבע שנים
המגן עומרי בן הרוש הגיע לקריית שלום בקיץ 2013, אז נרכש ממכבי נתניה עבור כ-2 מיליון שקלים. כעת, רגע לפני חתימתו במכבי חיפה בשורותיה סיכם לשנתיים, הוא נפרד באמצעות האינסטגרם: "הייתה לי זכות להיות חלק מדבר גדול. מצאתי חברים לכל החיים".


 

רוצה להודות על 4 שנים מופלאות הצלחות ,אכזבות אבל בעיקר כיף גדול והמון למידה וניסיון בבמות הגדולות. מצאתי פה חברים לכל החיים ואנשים מדהימים אם זה עובדי מועדון או שחקנים. תודה לקהל מדהים שקיבל עודד ואהב הייתה לי זכות להיות חלק מדבר גדול כמו מכבי תל אביב!

A post shared by Omri Ben-Harush (@omribenharush) on



12:00: מה אתם אומרים על הצבע החדש של אנטואן גריזמן?

 

 

A post shared by Antoine Griezmann (@antogriezmann) on



11:00: אוהד גוואנגז'ו הצליח להפתיע את ערן זהבי
קפטן נבחרת ישראל שב לגוואנגז'ו לקראת משחקה של RF, אבל הופתע עד מאוד כאשר חיכה לו בקוצר רוח אוהד עם מספר תמונות שלו – כולל אחת עם מדי מכבי תל אביב מהעונה האחרונה, אותם מעולם לא לבש.





09:30: ליאו מסי בתגובה ראשונה לחשבון באיביזה
בסוף השבוע התרוצצה ברחבי העולם תמונה שנטען כי בה רואים את פירוט ההזמנות של ליאו מסי, לואיס סוארס, פרננסק פברגאס ונשותיהם בחופשה באיביזה – הם ישבו בבר ולכאורה הזמינו בין השאר 27 פיצות ו-41 בקבוקי שמפניה בעלות כוללת של 37,330 יורו! 


כעת, באופן מפתיע וכפי שלא קרה עד כה, בחר ליאו מסי להשתמש באינסטגרם כדי להגיב לאירוע וכתב: "איזו דרך לפרסם חרא. איזו דרך להמציא ולשקר. הדבר הכי חשוב הוא שאנשים אהבו את זה", כתב מסי וזכה לתמיכה גורפת  מהרשת. התמונה, שבמקור הועלתה על ידי החשבון "Juezcentral", נמחקה.

WOW: Lionel Messi, Luis Suarez & Cesc Fabregas rack up a €37,330 bill for one dinner in Ibiza. pic.twitter.com/EsI3f97wqy

— SPORF (@Sporf) June 17, 2017


08:30: המלחמה בין דני אלבס לדייגו מראדונה נמשכת
אחרי שאולי הכדורגלן הגדול בכל הזמנים, דייגו מראדונה, נעקץ על ידי דני אלבס שטען כי ליאו מסי טוב יותר והשתמש בטיעון של מספר כדורי הזהב שהשיג הפרעוש, וכן העביר ביקורת נוקבת על "יד האלוהים", בתו של מראדונה נחלצה לעזרתו: "יש בכלל סיכוי שזכית לראות את השער הנוסף שאבי הבקיע באותו משחק?





08:00: השופט הארגנטינאי שהוכיח שהוא יודע גם לבשל, לא רק לשרוק

Amazing assist from the ref  pic.twitter.com/AsqPbeAR2S

— 101 Great Goals (@101greatgoals) June 17, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי