פרס: לרונאלדו יש חוזה והוא ימשיך בריאל מדריד

פרס
פרס | AFP

"הופתעתי מהשמועות, אפגש איתו", "הוא לא העלים מס לעולם, לא אדם כזה", "לא קיבלנו שום הצעות גם לא על מוראטה", "אוהב את אמבפה", "מסי? גדל בברצלונה, זה לא יקרה". נשיא ריאל יורה הכל

(גודל טקסט)

פלורנטינו פרס קיבל גושפנקא לאחר שאף מועמד לא התמודד מולו לנשיאות ריאל מדריד וימשיך בתפקיד לפחות חמש שנים נוספות. במסיבת עיתונאים התייחס לנושא לראשונה: "ריאל מדריד היא אחד מהסמלים הגדולים ביותר בספורט העולמי. אני יודע מה זה אומר להיות הנשיא של ריאל, זה אומר להמשיך להיות מחויב לייצוב המערכת הכלכלית החזקה שבנינו וזה אומר להמשיך להיאבק על תארים".

בראיון לתחנת רדיו ספרדית התייחס כמובן לנושא החם והבוער יותר, סוגיית כריסטיאנו רונאלדו ורינוני העזיבה: "כל ההתעסקות הזו מוזרה. הוא בחור טוב ואני לדבר איתו ולראות מה קורה. יש לי איתו מערכת יחסים מצוינת וארצה להיפגש איתו. יש לו חוזה בריאל והוא ימשיך במועדון".

העלמות המס: "לא אפריע לו במהלך שהותו ברוסיה בטורניר הקונפדרציות. כשאדבר איתו אבהיר לו שאני הולך להגן עליו. כולנו צריכים לעמוד בחובות המס שלנו. כריסטיאנו לא הסתיר ולא העלים – לכן אין כאן שום פשע. אני משוכנע שהוא גם לא מצפה מאיתנו לשלם עבורו קנס, אם בכלל יהיה כזה, בטוח שזו טעות. הוא לא אדם כזה ובוודאי שאין בו כעס על הנושא".


ימשיכו יחד? (Gettyimages)

ההצעות שקיבל עליו: "נשיא פאריס סן ז'רמן הוא חבר קרוב שלי, לא דיברנו בנושא. לא קיבלנו שום הצעות עליו וגם לא על מוראטה וחאמס רודריגס. זידאן רוצה שכולם יישארו ואני מאמין שכך יהיה בסוף".

רכש: "אני אוהב מאוד את קיליאן אמבפה, הרבה יותר משחקנים כמו דמבלה או דיבאלה. רצינו להחתים את ניימאר והוא כבר עבר אצלנו בדיקות רפואיות, אבל זה לא יצא לפועל".

החתמה של מסי: "הייתי שמח לראות אותו בריאל אבל גדל בברצלונה, ב'לה מאסיה' ולכן זה לא יצא לפועל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי