כריסטיאנו רונאלדו עשוי לשקול מחדש את עזיבתו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | צילום: Gettyimages

דיווח: כוכב הבלאנקוס מרוצה מכך שנשיא ריאל מדריד הגן עליו באופן פומבי ועשוי להישאר בכל זאת בסנטיאגו ברנבאו גם בעונה הבאה. פאריס עדיין לא מוותרת

(גודל טקסט)

האם למרות הכל כריסטיאנו רונאלדו יישאר בריאל מדריד גם אחרי הקיץ? "אס" המדרידאי מדווח הבוקר שהפורטוגלי בהחלט עשוי לשקול הישארות בסנטיאגו ברנבאו גם בעונה הבאה בעקבות דבריו של נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס.

כזכור, לאחר שנבחר שוב לנשיאות אמר פרס בראיון לתוכנית הרדיו "אל טרנסיסטור": "כריסטיאנו הוא לא אחד שרודף אחרי הכסף. הוא פגוע וכנראה שבצדק כי הוא לא התכוון לפגוף באף אחד. כריסטיאנו הוא לא עסק, הוא חלק חשוב בהיסטוריה של ריאל מדריד". 

רונאלדו שהיה יחד עם כמה מחבריו בנבחרת פורטוגל כששמע את הראיון, היה מרוצה מאוד מהתמיכה של נשיא ריאל מדריד, אותה ציפה לשמוע מוקדם יותר. הכוכב הפורטוגלי הגיב מספר פעמים לדבריו של פרס אותם ראה באופן מאוד חיובי וכעת אף עשוי לשקול מחדש את המחשבה לעזוב את אלופת אירופה.


פרס. רונאלדו היה מרוצה מהדברים שאמר (AFP)

עד כה ההתייחסות היחידה של ריאל מדריד לנושא היה הודעה שפורסמה באתר ההקבוצה בה נאמר ש"המועדון מביע אמון בלא בכרסיטיאנו שתמיד עבד בהתחייבויותיו לרשויות המס". בכל אופן, רונאלדו שוהה בימים אלה עם נבחרתו בגביע הקונפדרציות ויוכל לדבר אישית עם פרס רק בסופו, דבר שעשוי לקרות רק בתחילת יולי אם פורטוגל אכן תעפיל לגמר.

בתוך כך, מי שלא מוותרת על הפורטוגלי היא פאריס סן ז'רמן. לפי "ל'אקיפ", סגנית אלופת צרפת נהנית מהספק ומתכננת להציע לדאבליסטית מבירת ספרד בין 100 ל-150 מיליון יורו עבור מספר 7 של הבלאנקוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי