עושים שוק: מאמן חדש לסאות'המפטון, פאביניו במסר ליונייטד

פלגרינו
פלגרינו | Gettimages

עושים שוק: פלגרינו מחליף את פואל, קשר מונאקו ("מועדון נהדר") נראה בדרך לאולד טראפורד. וגם: החיזורים אחר דמבלה לא נפסקים ואקס מכבי ת"א מונה למאמן ברומניה

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של הקיץ מעביר הילוך. הליגות הסתיימו, גם הנפות הגביע ברחבי היבשת מאחורינו, וכעת כל שנותר הוא להיאבק על השחקנים הטובים ביותר בשוק. ספורט1 מרכז בפניכם את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.


רשמי
* שחקן מכבי תל אביב לשעבר יוג'ין טריקה מונה למאמן ספורטול יאשי מהליגה הרומנית. 


* מאוריסיו פלגרינו, שאימן בעונה האחרונה בהצלחה בדפורטיבו אלאבס (הגיע לגמר הגביע הספרדי) הוא מאמנה החדש של סאות'המפטון. הארגנטיני, שיחליף בתפקיד את קלוד פואל, חתם בשורות הקדושים לשלוש השנים הקרובות. 



שמועות

* ב"די מארציו"האיטלקי נטען כי הבלם וירג'יל ואן דר דייק על סף חתימה בצ'לסי.


* מתיאו דרמיאן ביקש מז'וזה מוריניו לשחררו ליובנטוס. לפי הדיווח באנגליה הביאנקונרי מחפשים מחליף לדני אלבס והשחקן עצמו רוצה לקבל דקות משחק קבועות בשנה של מונדיאל.


*  פאביניו אמר לטלוויזיה הברזילאית: "הצעה ממנצ'סטר יונייטד היא מפתה. אדבר על כך עם הסוכן שלי. זה מועדון נהדר". קשר מונאקו בן ה-23, שיכול לשחק גם בעמדת המגן הימני, מכיר היטב את ז'וזה מוריניו מהתקופה המשותפת של השניים בריאל מדריד.

 

* ליברפול ונאפולי מתכננות טרייד במסגרתו יעבור אלברטו מורנו לקבוצה מדרום איטליה ואת הדרך ההפוכה יעשה פאוזי גולאם הצרפתי-אלג'יראי.


חסה בצהוב. אורח חיים לא ספורטיבי (AFP)
חסה בצהוב. אורח חיים לא ספורטיבי (AFP)


* לאס פלמאס החליטה לא להשאיר את החלוץ חסה רודריגס בשל ביצועיו הירודים בעונה החולפת ואורח החיים הלא ספורטיבי שלו. אקס ריאל מדריד חוזר באופן אוטומטי לפאריס סן ז'רמן.

 

* "מונדו דפורטיבו" מדווח שעוסמאן דמבלה סיכם עם ראשי בורוסיה דורטמונד שבקיץ הבא הם יאפשרו לו לעבור לברצלונה. גם צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד מתעניינות, אבל בארסה הפייבוריטית לקלוט אותו.


זולטה וארחם קרובה לסגור את העברתו של ז'וליין דה סארט ממידלסברו. השחקן שגדל בסטנדרד ליאז', משחק בעמדת הקשר האחורי, בדיוק באותו תפקיד של בן רייכרט.


* אינטר מנהלת מו"מ עם סמפדוריה בנוגע לרכישתו של הבלם הסלובקי מילאן שקריניאר.


* פרנק דה בור צפוי להתמנות בקרוב למאמנה של קריסטל פאלאס, כך נטען ב-BBC.


* אסטון וילה הציעה לג'ון טרי חוזה על סך ארבעה מיליון ליש"ט, אך הבלם הוותיק מעדיף לחכות להצעה מקבוצת פרמייר-ליג.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי