בספרד חשפו: רשימת הכוכבים הצעירים המועמדים לריאל

דני סבאיוס
דני סבאיוס | AFP

הקשר שמבוקש ברחבי היבשת, אקס ברצלונה, שני שוערים מבטיחים ושחקן שחוזר בהשאלה. יורו הצעירות מספק כישרונות גדולים והבלאנקוס עוקבים בעניין

(גודל טקסט)
תמיד אמרו שריאל מדריד לא חושבת על העתיד, אז אמרו. לאורך השנים הבלאנקוס סימנו שחקנים שהצטיינו באליפות אירופה לנבחרת עד גיל 21 ונהנו משורותיהם עוד שנים ארוכות. רויסטון דרנטה ההולנדי, סמי חדירה ומסול אוזיל הגרמני הם רק חלק מהשמות.

 

"מארקה" פרסם היום (שני) את חמשת הצעירים שמככבים באליפות וצפויים להוות חלק מרכזי מהסגל של אלופת אירופה בשנים הקרובות.


 

הראשון הוא ג'אנלואיג'י דונארומה שהעפיל עם נבחרת איטליה לחצי הגמר ועתידו במילאן לוט ערפל. על המגעים בין הצדדים מדווח כבר תקופה ארוכה ואם השוער הצעיר לא יאריך את חוזהו בקבוצה מעיר האופנה ריאל היא האופציה המועדפת. השחקן השני הוא דני סבאיוס. קשרה של בטיס מבוקש על ידי כל הקבוצות הגדולות ביבשת, אבל נראה שריאל הפייבוריטית המובילה לקלוט אותו. סיכוי סביר שהעסקה תתרחש בקיץ הבא.

 

שחקן נוסף שמעורר עניין הוא דווקא אקס ברצלונה סנדרו רמירס. שמו של החלוץ נקשר לאתלטיקו ולאברטון, אבל העסקאות עדיין לא בוצעו ולא מן הנמנע שריאל תפתח במגעים אם אלברו מוראטה אכן יעזוב למנצ'סטר יונייטד. שוער אתלטיק בילבאו קפה נמצא גם הוא ברשימות של אנשי ריאל, שמחפשים שוער מחליף. השחקן הצעיר צפוי להיות העונה השוער הראשון של הקבוצה הבאסקית לאחר עזיבתו של גורקה איראיסוס (עבר לג'ירונה). שחקן נוסף הוא מרקוס יורנטה שחוזר מהשאלה בדפורטיבו אלאבס ונמצא במעקב מתמיד של הצוות המקצועי. עדיין לא ברור אם יהיה חלק מהסגל של זידאן בעונה הקרובה.


דונארומה. ריאל מועמדת מובילה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי