ריאל מדריד וכריסטיאנו רונאלדו ייפגשו בשבוע הבא

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הפורטוגלי והמועדון יגיעו להכרעה לגבי עתידו. גורם בבלאנקוס אמר: "צריכים לפתור את העניין כמה שיותר מהר. אנחנו בונים עליו, אבל צריכים לדעת מה הוא רוצה"

(גודל טקסט)

האם הסאגה מגיעה לסיומה? ריאל מדריד תיפגש בשבוע הבא עם כריסטיאנו רונאלדו, במטרה להגיע להכרעה סופית לגבי עתידו של הפורטוגלי.

לפי "מארקה", הצדדים ייפגשו ביום שני או שלישי הקרובים וגורם באלופת אירופה אמר: "עתידו של כריסטיאנו הוא שיקול מכריע בתוכניות המקצועיות של המועדון לעונה הבאה ולכן אנחנו צריכים לפתור את העניין הזה בהקדם האפשרי".


 



ריאל מדריד עוד לא דיברה עם הפורטוגלי מאז דווח בתקשורת על רצונו לעזוב את בירת ספרד בעקבות כתב האישום נגדו בגין העלמת מס על סך 14.7 מיליון יורו. "עדיין לא שמענו ממנו כלום באופן אישי. אנחנו בונים עליו אבל צריכים לדעת מה הוא רוצה", אמר אותו גורם. רונאלדו הודח אמש עם נבחרתו מול צ'ילה בחצי גמר הקונפדרציות ויחזור למדריד.


"אני יודע שכריסטיאנו רונאלדו כועס", אמר מוקדם יותר השבוע נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס על הכוכב הכי גדול שלו, ובניגוד לפעמים הקודמות התייחס הפעם בצורה נחרצת יותר לעתידו של הפורטוגלי בן ה-32 במועדון: "אני יודע שהוא מאוד כועס, אבל אני חושב שהוא יישאר".



רונאלדו. ההכרעה צפויה בקרוב (אינסטגרם)


למרות שפרס עצמו לא שוחח עם רונאלדו, עם סוכנו של השחקן ז'ורז'ה מנדש הוא בהחלט בקשר רציף: "שוחחתי איתו על כך ואין צורך להיות מודאגים. רונאלדו בן אדם ישר שממלא את חובותיו", המשיך הנשיא והתייחס לפרשת העלמת המס, "יש הרבה אנשים שרוצים לפגוע ברונאלדו והוא מרגיש את זה".


פרס גם התייחס רשמית לאפשרות הבאתו של הכוכב הצעיר קיליאן אמבפה ממונאקו: "הוא שחקן טוב מאוד, אבל זה מזכיר לי שבקיץ שעבר אמרו שנקנה את פוגבה. זידאן מכיר אותו ויש ביניהם יחסים טובים בשנים האחרונות, אבל יש שחקנים מעטים שמשחקים בריאל בגיל 18. הוא צריך להיות סבלני, המאמן חושב עליו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי