הררה, מאחרז וקייטה מועמדים לברצלונה אם וראטי לא יגיע

אנדר הררה
אנדר הררה | צילום: Gettyimages

בבלאוגרנה מתכוונים ללכת בכל הכוח על הקשר האיטלקי, אך הכינו חלופות למקרה שפאריס סן ז'רמן לא תשחרר אותו. קשר יונייטד מועמד, בנוסף לאלג'יראי של לסטר ולכישרון של לייפציג

(גודל טקסט)
בברצלונה לא מפסיקים בהכנות לעונה הבאה, כשבראש סדר העדיפויות של מחזיקת הגביע הספרדי נמצאת החתמת קשר לחיזוק מרכז המגרש.


לפי "ספורט" הקטאלוני, למרות שבבלאוגרנה מתכוונים ללכת בכל הכוח על קשר פאריס סן ז'רמן מרקו וראטי שעשוי לעלות 80 מיליון יורו, במועדון נערכים לאפשרות שהאיטלקי לא יגיע בסופו של דבר והכינו שתי תוכניות מגירה בדמות אנדר הררה מנצ'סטר יונייטד וריאד מאחרז מלסטר.




בתוך כך, מי שהיה מעוניין לראות את וראטי בברצלונה הוא לא אחר מרונאלדו הברזילאי. חלוצה לשעבר של הקבוצה ונבחרת הסלסאו, נשאל לגבי אפשרות העברתו של וראטי לבלאוגרנה וענה: "הוא שחקן מושלם עבור ברצלונה. מגיע לו לשחק במועדון אירופי גדול, וברצלונה הוא אחד החזקים".


המאמן ארנסטו ואלוורדה מכיר אישית את הקשר הספרדי של השדים האדומים. השניים שיתפו פעולה באתלטיק בילבאו והובילה אותה לעונה מוצלחת ב-2013/14 בה סיימה הקבוצה במקום הרביעי. תג המחיר של הררה עשוי לנוע בסביבות ה-40 מיליון יורו.



מאחרז. מהפרמייר-ליג לקאמפ נואו? (Gettyimages)


בעניין מאחרז, האלג'יראי שנחשב לאחד השחקנים הבולטים בפרמייר-ליג בשתי העונות האחרונות מחזיק בחוזה עד קיץ 2020 בלסטר. הקשר כבר הביע את רצונו לעזוב את השועלים ומחזיק בהצעה מארסנל. עשוי לעלות 35 מיליון יורו.


שם נוסף שהועלה כמועמד לחיזוק הקישור של ברצלונה הוא נאבי קייטה מלייפציג. הגינאי בין ה-22 שעשה עונה טובה בבונדסליגה כבר הביע את רצונו לשחק באחת הקבוצות הגדולות ביבשת בעתיד הלא רחוק וקושר לאחרונה לליברפול. מי שכן עשוי להגיע לקטאלוניה הוא הומברטו "צ'וקו" לוזאנו מטנריפה, שבדרך לחזק את ברצלונה ב'. החלוץ בן ה-24 ינסה לעזור לקבוצתו של ג'רארד לופז לחזור לליגה השנייה בספרד.



ואלוורדה. מכיר אישית את הררה (AFP)


בתוך כך, ברצלונה הכריזה רשמית על חולצת החוץ שלה בעונה הבאה שהפעם תהיה בצבע תכלת תחת הסלוגן "החולצה שלא ישנה אף פעם".


 

FC Barcelona away kit 17/18 THE SHIRT NEVER SLEEPS La samarreta que mai no dorm. La camiseta que nunca duerme. nike.com/fcb

A post shared by FC Barcelona (@fcbarcelona) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי