דאולופאו חזר לברצלונה, טייו נמכר לבטיס

ג'רארד דאולופאו
ג'רארד דאולופאו | Gettyimages

קשר הנבחרת עד 21 הרשים גם במילאן וחזר הביתה עד יוני 2019. מנגד סיים חברו לקישור את הנדודים כמושאל. פ.ס.ז' מנסה להשאיר את וראטי

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

ברצלונה מימשה את האופציה שהיתה לה להחזרתו של ג'רארד דאולופאו ושילמה 12 מיליון יורו תמורתו לאברטון. קשר נבחרת ספרד עד 21 חתם לשנתיים (עד יוני 2019) אבל עשוי למצוא את עצמו מושאל שוב.


דאולופאו התקשה להשתלב בטופיס אבל ראשי בארסה התרשמו כנראה מהיכלות שהפגין במילאן (ארבעה שערים ושלושה בישולים ב-17 הופעות) אליה עבר בחלון ההעברות של ינואר ומהיכולת שלו בנבחרת הצעירה באליפות בפולין. הבלאוגרנה נקטו בצעד לאחר שהיו שמועות על כך שיובנטוס מעוניינת להחתים את הקשר בן ה-23.






[BREAKING NEWS] Agreement reached between Barça and Real Betis for Cristian Tello to join the Andalucians https://t.co/uqoDaVBpIGpic.twitter.com/WQbH5hVGJ2

— FC Barcelona (@FCBarcelona) June 30, 2017


לעומתו כריסטיאן טייו, שרשם 52 הופעות במדי בארסה בקריירה, מצא את עצמו בחוץ. אחרי שהושאל לפורטו ולפיורנטינה (בה כבש שישה שערים ב-51 הופעות) החליט בברצלונה למכור את הקשר לבטיס תמורת ארבעה מיליון יורו. 



מרקו וראטי. מבחינתו ההעברה סגורה

מרקו וראטי. מבחינתו ההעברה סגורה


דונטו די קמפלי, סוכנו של כוכב פריס סן ז'רמן מרוק וראטי, שבר שתיקה ודיבר באופן גלוי על האפשרות שהקשר יעבור לברצלונה. פ.ס.ז' מתחילה את האימונים ב-4 ביולי והסוכן דיבר על המצב של הקליינט שלו בראיון לסקיי ספורט האיטלקי.


לדבריו השחקן כבר הודיע לקבוצה שהוא רוצה לעזוב: "הבעיה שיש התנגדות בפ.ס.ז' לשחררו ולכן אנחנו מעדיפים לדבר פחות בנושא. אנחנו מעדיפים לתת לשני הצדדים לדבר ולא להתעסק עם זה כי ההצהרות רק מזיקות לנו".



בתוך כך פרסם "מונדו דפורטיבו" שברצלונה רוצה לרכוש את בלם ספורטינג חיחון, חורחה מרה, שחקן הנבחרת עד גיל 21 של ספרד. סעיף השחרור שלו 15 מיליון יורו. בארסה כבר עוקבת אחריו כבר הרבה זמן. מרה נחשב לשחקן טכני וגבוה (1.82) וצבר כבר 61 משחקים בליגה הראשונה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי