לא כמו פדרו וסנדרו: דאולופאו רוצה דקות בברצלונה

דאולופאו
דאולופאו | AFP

בספרד בדקו את דקות המשחק של שני המחליפים לשלישיית ה-MSN, המסקנה: לא בטוח שהקיצוני בחר נכון. דני סבאיוס ינחת בקאמפ נואו?

(גודל טקסט)

ברצלונה מנסה להכניס דם חדש לקבוצה ומעוניינת לחזק את החלק ההתקפי של הקבוצה. עד כה רכשו הבלאוגרנה רק את ג'רארד דאולופאו. הקשר שחוזר מאברטון לקאמפ נואו, לאחר שהקטאלונים מימשו את סעיף החזרה בחוזה של השחקן ב-12 מיליון יורו.


בברצלונה מודעים לפערים ביכולות בין שחקני ההרכב הראשון לשחקני הספסל, ולכן הקטאלונים מנסים לעבות את החלק הקדמי בייחוד כאשר אחד מהצלעות של שלישיית MSN נעדר. הקשר הצעיר, ששב הביתה, מקווה להיות אחד מאותם שחקנים שישתתפו ברוטציה, אך בניגוד לפעם הקודמת יעשה זאת עם יותר דקות.





אלא שבספרד בדקו ואם דאולפאו יסתמך על מקרי העבר, הוא ייאלץ לנשוך שפתיים בעונה הקרובה. בעונה הראשונה של MSN בשנת 2014/15, פדרו קיבל הכי הרבה דקות משחק כשחקן משלים לחולייה ההתקפית, כששיחק ב-50 משחקים, פתח ב-22 משחקים וכבש 11 שערים, אך זה עדיין לא היה מספיק. הקשר בחר לעזוב ועבר לצ'לסי שם הפך שחקן מוביל.



השתדרג כשעזב, סנדרו (gettyimages)


גם סנדרו ראמירס ומוניר אל-חדאדי, שעלו מהנוער, קיוו להיות השחקנים המשלימים להתקפת הבלאוגרנה. השניים כמעט ולא קיבלו דקות משחק, כשסנדרו שיחק 267 דקות ומוניר קיבל 818 דקות. בתום העונה השניים עזבו בהשאלה את הקבוצה, וחוו הצלחות אישיות כשסנדרו כבש 16 שערים ואילו מוניר כבש שישה.



בעונה שעברה חשבו בקטאלוניה שפתרו את הבעיה ההתקפית, כשהנחיתו בקאמפ נואו את פאקו אלקאסר מוולנסיה, אך שוב השחקן לא התאקלם ולא סיפק את הסחורה ב-27 משחקים בהן פתח ב-11 וכבש רק שמונה שערים.



סבאיוס, השם החם הבא (AFP)


השאלה הגדולה היא האם ארנסטו ואלוורדה יוכל להסיר את קללת החלוץ המשלים, ודאולופאו יצליח לשפר את המספרים שלו שעומדים על 153 משחקים בכל הקבוצות והנבחרת, בהם הוא כבש 29 ובישל עוד 45.



כמו כן, בברצלונה מנסה בכל הכוח למנוע את החתמת דני סבאיוס מבטיס בריאל מדריד. המגעים עם ריאל מדריד מתקדמים כך שיהיה לא קל לשכנע את הכוכב לשנות כיוון. לפי דיווחים בספרד ואלוורדה, הנמצא בחופשה הרים טלפון למנהל המקצועי, רוברטו פרננדס וביקש ללחוץ על החתמה אפשרית של סבאיוס ובירר האם עסקת מרקו וראטי מתקדמת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי