נבאס: "מוכן למות כדי להילחם על מקומי בהרכב ריאל"

קיילור נבאס
קיילור נבאס | Gettyimages

בזמן שנשיא הבלאנקוס מחפש לו מחליף הקוסטה-ריקני התראיין בספרד והבהיר: "תמיד אהיה אסיר תודה לזינדין זידאן, הוא תומך בי"

(גודל טקסט)

 ריאל מדריד מנסה מאז העונה שעברה לרכוש שוער בעל שם עולמי לקבוצה, אלא שדווקא המאמן זינדין זידאן עומד על הרגליים האחוריות ותומך בהשארתו של קיילור נבאס. הבוקר (שני) הקוסטה-ריקני התראיין בספרד והבהיר: "אלחם מול כל מי שיתמודד מולי".

נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, חושב שנבאס לא מספיק טוב ובעיקר רוצה לרכוש שוער שיהיה על תקן "גלאקטיקו" ויכניס למועדון מזומנים בין השאר ממכירת כרטיסים. דויד דה חאה וטיבו קורטואה עונים על דרישותיו של פרס, אבל קשה לריאל מדריד לשים עליהם את היד. גם ג'אנלואיג'י דונארומה מבוקש, אבל נראה כי יאריך את חוזהו במילאן למרות הכל.

בראיון נרחב ל"מארקה" גמל השוער מקוסטה ריקה לזינדין זידאן והצהיר: "אני מוכן למות כדי להילחם על החולצה הראשונה של ריאל מדריד נגד כל מי שיבוא". נבאס סייע לריאל מדריד לזכות באליפות ובליגת האלופות העונה. בליגה הוא פחות הרשים, אבל באלופות גילה יכולת מצוינת וכבר זכה שנה שנייה בתואר. 


נבאס. "אלחם ולא משנה נגד מי" (Gettyimages)

נבאס היה השוער הראשון בליגה ורשם 27 הופעות, בליגת האלופות שיחק 12 משחקים. בגמר נגד יובנטוס הייתה לו הופעה מצוינת. הוא הגיע אחרי המונדיאל ב-2014 מלבאנטה, הקבוצה השנייה של העיר ולנסיה, אחרי שהציג יכולת מצוינת עם קוסטה ריקה בברזיל.

על היחס של זיזו הוסיף: "תמיד אהיה אסיר תודה על היחס שלו אליי. אני אסיר תודה על התמיכה שנתן לי גם במהלך העונה וגם בקיץ. אני לא יכול למצוא את המילים הנכונות עד כמה אני אסיר תודה". השוער הביע כמה פעמים את הכרת התודה שלו כלפי זידאן וההערכה ביניהם הדדית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי