זידאן רוצה לסגור את העברת סבאיוס, שמעדיף את ברצלונה

דני סבאיוס
דני סבאיוס | צילום: Gettyimages

דיווח: בריאל מדריד רוצים להחתים את הקשר לפני מסע המשחקים לארה"ב, בקטאלוניה מדווחים שהוא מעדיף בכלל את הבלאוגרנה אותם הוא אוהד מילדות

(גודל טקסט)

רגע לפני שההחתמה של תיאו הרננדז תהפוך לרשמית, בריאל מדריד חושבים כבר על היעד הבא. בבלאנקוס רוצים לסגור את החתמתו של קשר ריאל בטיס דני סבאיוס שהצטיין באליפות אירופה עד גיל 21.

"אס" פרסם שהמאמן זינדין זידאן רוצה לראות את הספרדי הצעיר על המטוס למסע המשחקים של ריאל מדריד בארה"ב. הכוונה של זיזו היא שהקבוצה תחתים את השחקן לפני הנסיעה, אבל המאמן יחליט בסופו של דבר אם להשאיר אותו בקבוצה לעונה הקרובה או להשאיל אותו לבטיס או קבוצה אחרת.


בראיון ל"אס" אמר סבאיוס שיש לו סגנון דומה לזה של לוקה מודריץ', דבר שמתאים לזידאן שרוצה שחקן שיוכל להחליף את הקרואטי בעתיד. בנוסף, גילו הצעיר של הספרדי (20) מתאים לתוכניות של ריאל מדריד לרכוש שחקנים בני 25 ומטה.


מודריץ'. נמצא היורש? (Gettyimages)

מאמן בטיס, קיקה סטיין, אמר שהוא רוצה לשוחח עם סבאיוס ולשכנע אותו שיישאר בקבוצה, מכיוון שיש לו פרויקט שיכול לעניין את השחקן לטווח ארוך. בנוסף, סגן נשיא הבטיקוס לורנצו סרה פרר הודה שגם ברצלונה התעניינה בקשר.

"אני מקווה שהוא יישאר איתנו לא רק לעוד עונה אלא לכמה שנים", אמר פרר, שתומך בהעברת סבאיוס דווקא לברצלונה בגלל שלדעתו בריאל מדריד יש כבר יותר מדי שחקנים על כל תפקיד ובבלאוגרנה הספסל רק יחסית. פרר אגב, אימן את בארסה תקופה קצרה בתחילת המילניום.


סבאיוס. ישתף פעולה עם ניימאר בעונה הבאה? (Gettyimages)

למרות הפרסומים ב"אס" המדרידאי, ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים שסבאיוס מעדיף להגיע דווקא לברצלונה אותה הוא אוהד מילדות. לפי הדיווח, הספרדי העביר מסרים לבארסה בהם הביא את רצונו ללבוש בלאוגרנה בעונה הבאה. בנוסף, בעיתון הקטאלוני פירסמו לא מעט ציוצים מעברו של הקשר הצעיר בהם הביע תמיכה בבלאוגרנה בחשבון בטוויטר שלו.

למרות הכל, בריאל טוענים שסבאיוס כבר החל בהליכים לעבור אליהם עוד לפני היורו והם בטוחים שישחק אצלהם, אבל זה עוד קרב בין שתי הגדולות על שחקן מוכשר כמו במקרים של ניימאר, דנילו, אנדרה גומש, ויניסיוס ג'וניור ותיאו הרננדז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי