רק רשת: מאריבור וקבהא הפסידו 2:0 לקרסנודאר

כדוריד מכבי ראשל"צ
כדוריד מכבי ראשל"צ | ;צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד

וגם: אלופת ישראל תשתתף בליגת האלופות בכדוריד, הנבחרת של אלישע לוי צנחה למקום ה-70, הבאגי של ג'רארד פיקה התהפך, ג'ון טרי ניסה לשיר, ארבלואה התייחס לרונאלדו בראיון לטלוויזיה הספרדית

(גודל טקסט)
23:18: משחקי "הקלאסיקו" בסופר קאפ הספרדי נדחו ביום
ברצלונה תארח את ריאל מדריד  בקאמפ נואו ב-13 באוגוסט, כשמשחק הגומלין בסנטיאגו ברנבאו יתקיים ב-16 באוגוסט.


21:39: מאריבור וקבהא הפסידו
מאריבור ערכה משחק הכנה לקראת מוקדמות ליגת האלופות שם תפגוש את זרינסקי מוסטר והפסידה 2:0 לקרסנודאר. מרואן קבהא פתח בהרכב, ויקטור קלאסן השבדי כבש צמד לטובת הרוסים.


מרואן קבהא (מאריבור, האתר הרשמי)
מרואן קבהא (מאריבור, האתר הרשמי)

20:47: אלופת ישראל בכדוריד תשתתף במוקדמות ליגת האלופות בכדוריד
איגוד הכדוריד האירופי העניק הערב את האפשרות שהאלופה הישראלית תתשתף במוקדמות ליגת האלופות 2018-10. הקפיצה הגדולה בדירוג הוא בעיקר בזכות העפלת מכבי תל אביב לשלב הבתים באיגוד האירופי, והגעתה של מכבי ראשל"צ לסיבוב השלישי המוקדם לשלב הבתים.


11:00: ישראל ירדה למקום ה-70 בדירות פיפ"א
נבחרת ישראל רשמה ירידה חדה של 15 מקומות עד למקום ה-70 בדירוג פיפ"א, שהתפרסם היום (חמישי). זאת בעקבות ההפסד המשפיל לאלבניה. מדובר בדירוג השפל של הנבחרת מאז 2012, אז דורגה בשלב מסוים במקום ה-78. גרמניה עלתה למקום הראשון בעולם ודחקה ממנו את ברזיל. ארגנטינה שלישית, פורטוגל עלתה למקום הרביעי, שוויץ לחמישי ופולין לשישי. צ'ילה, קולומביה, צרפת ובלגיה סוגרות את העשירייה בעוד ספרד ואיטליה מדורגות רק 11 ו-12, בהתאמה.


10:00: ג'רארד פיקה התהפך ברכב שטח

ואם כבר פיקה, הקטאלוני טייל במדבריות של דובאי עם באגי שהתהפך במהלך הנסיעה. לבלם ברצלונה שלום, והוא כבר הספיק להעלות תיעוד של האירוע לטוויטר
.

Crash!! Fun time in the dunes! pic.twitter.com/T92HlIgjHS

— Gerard Piqué (@3gerardpique) July 5, 2017

Unchained! pic.twitter.com/2CvAXqeGTY

— Gerard Piqué (@3gerardpique) July 5, 2017


9:30: ארבלואה: לא אשב לארוחה עם ג'רארד פיקה
אלברו ארבלואה שהודיע לאחרונה על פרישה מכדורגל התראיין לתוכנית הטלוויזיה "אל צ'ירינגיטו" בספרד ודיבר על הקריירה שלו. בין היתר אמר שהוא לא ירצה לשבת לארוחה יחד עם ג'רארד פיקה, איתו הוא מסוכסך עוד מימיו של ז'וזה מוריניו בריאל מדריד.


"לא רציתי לשחק בסין או בארה"ב, אני לא משחק כדורגל עבור הכסף. הייתי אמיתי עם עצמי. היו עליי הרבה ביקורות שחלקם הגדול לא היה הוגן", התייחס הספרדי להחלטתו לפרוש וגם לעתידו של כריסטיאנו רונאלדו: "צריך לתת לו לדבר ולתת לו מספיק זמן להחליט. אני מאמין שהוא יישאר בסופו של דבר בבלאנקוס".



ארבלואה. מאמין שרונאלדו יישאר (Gettyimages)


לשאלה לגבי יחסיו הקרובים עם מוריניו לאחר שהיו שמועות שהוא היה המלשין שלו בחדר ההלבשה של ריאל מדריד אמר: "אני מעריך את המקצוענות והאצילות שלו כמאמן. למרות שלא זכינו איתו בכל התארים שהיינו צריכים לזכות, הוא החזיר לקבוצה את רוח הקרב והווינריות".


9:00: הצד האמנותי של ג'ון טרי
הרכש החדש של אסטון וילה ג'ון טרי, צולם שר את "Stand By Me" של בן אי קינג במהלך ארוחת ערב של המועדון. מוזמנים לשפוט בעצמכם.

The new young guy at Aston Villa is already rocking. John Terry's initiation song at his new club: pic.twitter.com/Q3Tt7e3zYi

— Chelsea India (@ChelseaIndia) July 6, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי