ריאל מדריד מפעילה "מכבש לחצים" על קיליאן אמבפה ואביו

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | Gettyiamges

פרס נפגש עם השניים בבית מלון בפאריס והבטיח חוזה לשש שנים ו-12 מיליון יורו לעונה וזידאן שומר על קשר עם המשפחה, אבל האבא חושש מדקות המשחק. הבלאנקוס רוצים למכור את מוראטה וחאמס כדי לממן את העסקה

(גודל טקסט)
ריאל מדריד לחוצה למכור את אלברו מוראטה וחאמס רודריגס כדי לרכוש את קיליאן אמבפה כבר בקיץ הנוכחי ולא לחכות עד 2018, כך מדווח הבוקר (שישי) "מארקה". הבלאנקוס מוכנים להפוך את אמבפה לשחקן היקר אי פעם ולשלם עליו 130 מיליון יורו, אבל זקוקים לכסף ממכירת השניים וכרגע לא ברור לאן יעברו.

 

במונאקו מודעים לעובדה שיצטרכו למכור את אמבפה אם הם רוצים לקבל סכום גדול עבורו. בקיץ הבא מחירו של הכוכב הצרפתי צפוי לרדת כיוון שתישאר לו שנה אחת בחוזה. השחקן עצמו חושש להגיע לריאל בשל המאבק עם שלישיית BBC על מקום בהרכב, אבל אלופת אירופה מנסה לשכנע אותו עם חוזה לשש שנים ושכר של 12 מיליון יורו, שיא לשחקן בגיל העשרה.


 

הספרדים מפעילים מכבש לחצים על אמבפה. לפי דיווח בל'אקיפ נשיא המועדון פלורנטינו פרס נפגש ב-13 ביוני עם השחקן ואביו בבית מלון בפאריס. המאמן זינדין זידאן נמצא כל הזמן בקשר עם החלוץ ומשפחתו, אך למרות זאת אביו של השחקן מעכב את ההחלטה.

 

"מארקה" טוען שבריאל מבינים שאם יחכו הם יכולים לאבד את היהלום הצרפתי לפ.ס.ז' או קבוצות גדולות אחרות ביבשת שמעוניינות גם הן בשחקן. 


קיליאן אמבפה. אבא מתלבט (gettyimages)קיליאן אמבפה. אבא מתלבט (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי