זידאן הציב אולטימטום, דני סבאיוס אמר 'כן' לריאל

דני סבאיוס
דני סבאיוס | צילום: Gettyimages

קשר בטיס, שנבחר למצטיין יורו הצעירות, נדרש על ידי הבלאנקוס להשיב תוך יממה אם הוא מעדיף לשחק בברצלונה או לעבור לברנבאו בו הוא צפוי להיות מוצג כבר בתחילת השבוע

(גודל טקסט)

 אחד השחקנים הספרדים הכי חמים בשוק הוא קשר בטיס דני סבאיוס שנבחר גם למצטיין באליפות אירופה עד גיל 21 בו הפסידה ספרד לגרמניה 1:0 במשחק הגמר בפולין. בימים האחרונים היו דיבורים על כך שגם ריאל מדריד וגם ברצלונה מנסות להחתים אותו ומיד הוא הודיע שהוא לוקח חופשה של שבועיים ויחליט לאחר מכן.

הבוקר (שבת) יצא העיתון "אס" בכותרות גדולה על שער העיתון לפיה הבלאנקוס לא חיכו והגישו אולטימטום לסבאיוס כדי שיחליט באיזו קבוצה הוא רוצה לשחק, ולפי הדיווח הוא בחר בריאל מדריד. אולטימטום בן 24 שעות ככל הנראה עשה את העבודה עבור זידאן.

כעת הסוכנים יושבים עם ריאל מדריד כדי לסכם את שכרו, אבל כנראה עד יום שני תצא הודעה רשמית ואם כך יהיה משמע שברצלונה שוב תפסיד שחקן צעיר ליריבתה המושבעת. בעיתון נכתב שמאחורי האולטימטום הזה עומד זינדין זידאן, שרצה לדעת איזה שחקנים יהיו לו בסגל בעונה הבאה במקביל לאפשרות שאלברו מוראטה וחאמס רודריגס יעזבו ובשלב זה עתידם לוט בערפל.


סבאיוס. מצטיין יורו הצעירות בדרך לברנבאו (AFP)

סבאיוס יצטרף למסע המשחקים של ריאל מדריד עם שאר הצעירים של הקבוצה מרקו אסנסיו, מרקוס יורנטה, חסוס ואייחו ובורחה מאיורל ב-21 ביולי. ריאל תיאלץ לשלם רק 15 מיליון יורו הודות לסעיף השחרור הנמוך של השחקן, אם כי בטיס מנסה להחתים אותו על חוזה חדש ולהעלות את סעיף השחרור כדי לקבל יותר כסף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי