ריאל מדריד תפתח את האימונים: "לא מתעייפים לזכות בתארים"

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | AFP

הבלאנקוס יוציאו בשני את עונת 2017/18 לדרך, ראמוס: "צריך לשכוח מהזכיות הקודמות בליגת האלופות". על כדור הזהב: "רונאלדו ומסי לוקחים"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד תפתח מחר (שני) את האימונים לקראת עונת 2017/18 עם שחקני הרכש החדשים תיאו הרננדס וחסוס ואייחו (חוזר מהשאלה באיינטרכט פרנקפורט), כשלפי הדיווחים גם דני סבאיוס צפוי להיות מוצג מחר ולהגיע למתחם האימונים.

 

הקפטן סרחיו ראמוס התראיין ל"מארקה" לקראת אימון הבכורה וסיפר על הרצון לזכות בתארים נוספים גם אחרי שתי העונות האחרונות. "המטרה שלי היא להפוך את ריאל מדריד לגדולה יותר מבחינה היסטורית. לא אני ולא המועדון מתעייפים מהרצון לזכות בתארים. אנחנו צריכים לשכוח מהעובדה שעשינו היסטוריה וזכינו פעמיים ברציפות בליגת האלופות אם רוצים לזכות פעם שלישית ברצף".


 

כדור הזהב: "זה לא יהיה טירוף מבחינתי. לסיים בין שלושת הראשונים זה יהיה הישג גדול, כי כריסטיאנו רונאלדו וליונל מסי תמיד לוקחים".

 

תפקיד הקפטן: "זה זכות ענקית עבורי להיות הקפטן של ריאל מדריד. משהו שילווה אותי לכל החיים. הייתה לי אחת העונות הכי טובות והגיל לא משנה. האופי הקשוח שלי? מגיע מתוכי. אין לי הסבר אחר. זה איך שחינכתי את עצמי כילד".

 

השערים המכריעים: "חשוב לי יותר השקט בהגנה. אחרי שאני משיג כזה שקט אני יכול לשחק בהתקפה".


כריסטיאנו רונאלדו. הטוב ביותר (gettyimages)כריסטיאנו רונאלדו. הטוב ביותר (gettyimages)


שחקני הרכש הצעירים
: "זה קרה גם לי שהגעתי ולמדתי מהכוכבים הגדולים ראול, איקר קסיאס ופאביו קנבארו".

 

עתידם של מוראטה ורונאלדו: "מעדיף תמיד לשחק עם הטובים ביותר והם הטובים ביותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי