קלאסיקו ההעברות: ריאל מנצחת בנוק אאוט את בארסה

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

הבלאנקוס בדרך להחתים שלושה צעירים מבטיחים (ואייחו, הרננדס וסבאיוס) וגם אמבפה עשוי להגיע, הבלאוגרנה קיבלו ברקס מווראטי, פאוליניו, ביירין והררה והסתפקו בדאולופאו

(גודל טקסט)
מבט על פעילות של הקיץ של שתי הגדולות בכדורגל הספרדי, יש שיגידו בכדורגל העולמי, מגלה ניצחון לריאל מדריד בנוק אאוט. לפחות עד עתה. בעוד הבלאנקוס חיזקו את עצמם בשלושה שחקנים צעירים ומבטיחים כמו תיאו הרננדס, חסוס ואייחו ודני סבאיוס, הסתפקה ברצלונה ברכישה מחדש את כרטיסו של ג'רארד דאולופאו מאברטון כשלא ברור אם הקשר שגדל בלה מאסיה אכן חזר כדי להישאר או שהוא בדרך להשאלה נוספת.


הרננדס נחטף מתחת לאף של אתלטיקו מדריד בהעברה ראשונה בין שני המועדונים אחרי 17 שנים. המגן השמאלי הצרפתי בן ה-19 חזר מעונת השאלה באלאבס והתעקש לשחק בברנבאו. זה עלה לבלאנקוס 26 מיליון יורו, אבל יש להם יהלום ביד שחתם עד 2023. אגב, הצרפתי עבר בדיקות רפואיות ויוצג הערב ב-20:30.




סבאיוס בן ה-20 קשר סגנית אלופת אירופה ביורו עד 21, אמור לעבור היום מבטיס תמורת 17.5 מיליון יורו וגם הוא בחר ללכת לריאל למרות חיזורים מברצלונה. הקשר נחת במדריד לטובת בדיקות רפואיות וחתימה על חוזה לשש שנים. ריאל תדביק לכישרון תג מחיר של 200 מיליון יורו. 


חסוס ואייחו בלם בן ה-19 חוזר הביתה אחרי שנת השאלה מוצלחת מאוד בפרנקפורט לצדו של טאלב טוואטחה. וכל זה שעסקת השנה בעולם מעברו של קיליאן אמפבה חלוץ נבחרת צרפת בן ה-18 עשוי לחתום כבר הקיץ בבלאנקוס, לחזור למונאקו כמושאל לעונה בטרם יפצח בקריירה בברנבאו.



Theo Hernandez passing his Real Madrid medical in Sanitas hospital this morning. [marca] pic.twitter.com/XKmv5UpgvJ

— SB (@Realmadridplace) July 10, 2017


סבאיוס לא היה היחיד שביאס את ברצלונה הקיץ. מרקו וראטי? הקשר האיטלקי רצה להגיע, אבל פאריס סן ז'רמן חסמה אותו. פאוליניו? העברת הקשר הברזילאי מגוואנגז'ו אברגראנדה נתקלת בקשיים וכרגע היא בהמתנה. אנדר הררה? מנצ'סטר יונייטד הודיעה שהוא לא למכירה. הקטור ביירין? מנג'ר ארסנל ארסן ונגר לא מוכן לשמוע על כך. ואגב, הצרפתי תמיד נהג להערים קשיים על בארסה, אבל תיירי הנרי, תומס ורמאלן וססק פברגאס נחתו בקאמפ נואו על אפו וחמתו.


הבלאוגרנה אפילו כשלו בהבאתו של מישל סרי, הקשר הצרפתי האלמוני יחסית של ניס, אותו רצו להביא אחרי כישלון המגעים מול וראטי. ושוב היה זה המאמן (לוסיאן פאברה) על תקן הפוסל.



ביירין. כבר לא כזה מסובך להגיד לא לברצלונה (Getty)




עכשיו ברצלונה מדברת על שחקנים בינוניים יחסית כמו הבלם היווני של רומא קוסטאס מנולאס בן ה-26, שסוכנו הצהיר שהוא מעוניין לעבור לספרד. אלא שלברסה יש ניסיון רע עם שחקנים בינוניים. לא מזמן הם נפטרו מז'רמי מתייה לטובת ספורטינג ליסבון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי