משלחת מיוחדת של ברצלונה תצא לסין להחתים את פאוליניו

פאוליניו
פאוליניו | טוויטר

הקטאלונים לא מוותרים על הקשר הברזילאי של גוואנגז'ו אברגרנדה, סוכנו של ירי מינה אישר שיגיע לקטלוניה ב-2018: "אני לא רואה סיבה שזה ישתנה"

(גודל טקסט)

בלמה של אלופת ברזיל פלמייראס, הקולומביאני ירי מינה, הוא אחד השחקנים המבוקשים באירופה בחודשים האחרונים. מספר רב של פעמים פורסם שברצלונה מתעניינת בו ואף דווח שסיכם את תנאיו, אבל לא חלה התקדמות משמעותית בנושא. היום (ראשון) אחד מסוכניו, פליפה רוסו, אמר בראיון בברזיל שהשחקן יישאר הקיץ בברזיל ויגיע לברצלונה במהלך 2018: "אני לא רואה סיבה שזה ישתנה".

לאחר החתמתו של המגן הימני נלסון סמדו, הקטאלונים מעוניינים לצרף את הבלם בן ה-22 כדי לחזק עוד יותר את החוליה האחורית ודודו של השחקן ז'איר מינה נתן רשות לסוכנות לנהל מו"מ עם ברצלונה למכירת אחד השחקנים המצטיינים בברזילראו בעונה החולפת.

לפי חלק מהדיווחים נראה שמינה יגיע בינואר 2018 אחרי סיום משחקי הליברטדורס, בעוד שדיווחים אחרים גורסים שיגיע רק בקיץ הבא בגלל הרצון של השחקן להיות בהרכב 'לוס קפטרוס' במונדיאל ברוסיה.

בתוך כך, בארסה מתעקשת לרכוש את פאוליניו מגוואנגז'ו אבגרנדה בקיץ הנוכחי והיא מנסה לשכנע את האלופה הסינית למכור על אף שחלון ההעברות במדינה הסתיים והיא לא תוכל להביא לו מחליף. סוכנו של השחקן נמצא בספרד ומנהל מגעים נמרצים עם ראשי המועדון, שמתכוונים לשלוח משלחת שתנסה לשכנע את הסינים.

ירי מינה. יגיע ב-2018 (gettyimages)
ירי מינה. יגיע ב-2018 (gettyimages)

המאמן החדש ארנסטו ואלוורדה סבור שפאוליניו יוסיף כוח פיזי לקישור, אבל מחזיקת הגביע הספרדי לא מוכנה לשלם את סעיף השחרור של השחקן – 40 מיליון יורו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי