מוראטה נפרד בדמעות: לא נראה לי שאחזור עוד לריאל

מוראטה
מוראטה | טוויטר

החלוץ שיעבור לצ'לסי נטש באמצע אימון: "קונטה המאמן שהכי מאמין בי. לא אהיה שקט עד שאחתום". הפך לספרדי היקר בהיסטוריה. איסקו וראמוס בירכו

(גודל טקסט)
צ'לסי אישרה אמש (רביעי) את אחת ההעברות הגדולות של הקיץ כשהודיעה על סיכום עסקת אלברו מוראטה. חלוץ ריאל מדריד צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולהיות מוצג בקבוצה כשהסכום ינוע סביב 67 מיליון ליש"ט, שיא מועדון חדש וההעברה השנייה הכי יקרה הקיץ אחרי רומלו לוקאקו עליו שילמה מנצ'סטר יונייטד 75 מיליון ליש"ט לאברטון. עד כה צ'לסי כבר הוציאה הקיץ 140 מיליון ליש"ט עם צירופם של טיימואה בקאיוקו ואנטוניו רודיגר.החלוץ ירוויח 9 מיליון יורו לעונה ולצ'לסי יהיו כעת חמישה ספרדים בסגל.


מוראטה
נפרד מחבריו במחנה האימונים של ריאל מדריד ואמר: "אני לא חושב שאשחק שוב בחיי בריאל מדריד ואחזור פעם שלישית לקבוצה. אני מאוד מרוצה. עבורי זה היה קיץ מוזר (התייחס לעובדה שהיה צריך לחתום במנצ'סטר יונייטד) ועד שלא אעבור את הבדיקות הרפואיות לא אהיה שקט. מקווה מאוד שאצליח בצ'לסי. אני מאוד מרוצה מכך שזכיתי באליפות ובליגת האלופות עם ריאל והחברים שלי, אבל המטרה שלי היתה לעזוב. זינדין זידאן איחל לי הרבה בהצלחה ותודה על כל מה שנתתי לקבוצה".




האיחוד עם קונטה
: "אני עובר למועדון שמאומן על ידי מי שנתן בי הכי הרבה אמון. זה נהדר עבורי. קיבלתי את ברכת הדרך גם מססאר אספיליקואטה ופרננדו טורס".



מוראטה נפרד מזידאן (ריאל מדריד, רשמי)


מוראטה הפך לשחקן הספרד הכי יקר מבחינת המספרים שגילגל על גבו בשוק ההעברות. הוא השאיר מאחור את פרננדו טורס שנרכש על ידי צ'לסי ב-2011 מליברפול ב-58 מיליון יורו (50 מיליון ליש"ט). כמו כן, הפך לשחקן הספסל, מעמדו בשנה האחרונה, היקר בהיסטוריה.


בתקשורת הספרדית נכתב שלא היו חיוכים בחדר ההלבשה במכללת UCLA בלוס אנג'לס שם מתאמנת הקבוצה בגלל שאחד השחקנים האהובים  עוזב ומוראטה נראה עם דמעות בעיניו במצלמות הטלוויזיה של ריאל. שחקני ריאל מדריד נפרדו ממוראטה שפתח רק ב-14 משחקים בעונה שעברה ולא קיבל צ'אנס אמיתי.


 

@alvaromorata Hermano hoy te vuelves a ir… te voy a echar mucho de menos! Solo espero que seas feliz y encuentres todo lo que te mereces! Te quiero chavalote!❤️

A post shared by Isco Alarcon Suarez (@iscoalarcon) on



סרחיו ראמוס
היה הראשון שצייץ: "מוראטוסקי. מאחל לך את כל ההצלחה בעולם. תהנה מהעידן החדש שלך ותמשיך להבקיע שערים בקבוצה החדשה שלך כמו שאתה תמיד עושה. מתגעגע".


גם איסקו כתב לו: "אח, היום אתה עוזב. אתגעגע אליך. מקווה שתהיה מאושר ותמצא את מה שחיפשת. אוהב אותך".


Comunicado Oficial: Morata

https://t.co/3exgTOL8XG#RealMadridpic.twitter.com/W9ZOAhO70O

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) July 19, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי