דני סבאיוס הוצג: לא יכולתי לומר לא לריאל מדריד

דני סבאיוס
דני סבאיוס | צילום: ריאל מדריד - האתר הרשמי

הקשר, שהגיע מבטיס לבירת ספרד תמורת 16 מיליון יורו, קיבל את חולצה מספר 24: "אגן על הסמל שממלא אותנו גאווה"

(גודל טקסט)
קשר הרכש החדש של ריאל מדריד דני סבאיוס, שהגיע מבטיס תמורת 16 מיליון יורו, הוצג כשחקנה החדש של הקבוצה באצטדיון הסנטיאגו ברנבאו. בעוד שאר חבריו נמצאים בלוס אנג'לס באימונים, נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס העניק לו את החולצה הלבנה לעיני 3000 אוהדים. 

כדורגלן בטיס שקיבל את תואר השחקן המצטיין באליפות אירופה עד 21 אמר: "אני מודה לנשיא על האמון שנתן בי מהרגע הראשון. החלום שלי מילדות היה לשחק בריאל מדריד ומרגע ששמעתי שהם רוצים אותו לא יכולתי לומר לא. אגן על הסמל שעושה אותנו המדרידיסטאס גאים". 

פרס החזיר מחמאות לקשר הצעיר: "הנחישות שלך לשחק עבור ריאל מדריד עודדה אותנו. אנחנו מציגים שחקן חדש שיעזור לנו להגשים חלומות חדשים. הוא שחקן שכעת נמצא בכושר מצוין ויהיה אחד מיסודות הקבוצה החדשה. היית השחקן המצטיין באליפות בפולין והנחישות שלך ללבוש את החולצה שלנו עודדה את האוהדים שלנו שתמיד יהיו לצידך".


Dani Ceballos out on the Bernabéu pitch for the first time as a Real Madrid player #BienvenidoCeballospic.twitter.com/ZfsO4Si5CW

— RMadrid Edition (@RMadridEdition) July 20, 2017

 

"אני בטוח שתיתן את הנשמה בריאל מדריד כמו שעשית בבטיס ובנבחרת", הוסיף נשיא הבלאנקוס. "כדי להגשים חלומות בריאל מדריד אתה צריך לעבוד קשה. החלטת לבחור בנו ומהיום מתחילה ההקרבה לשמור על ההישגים של ריאל מדריד ועל הסמל". סבאיוס קיבל את החולצה מספר 24 אותה לבש לאחרונה אסייר יראמנדי שחזר לריאל סוסיאדד ב-2015.  נכון לעכשיו החולצה של חאמס רודריגס מספר 10 נותרה פנויה והשאלה אם זה רומז על עוד כוכב שיגיע. אולי קיליאן אמבפה.

#WelcomeCeballos
Presentamos a nuestro No.24, @DaniCeballos46!@movistarlikes#RMMovistarpic.twitter.com/F8BjwCupRw

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) July 20, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי