קאסמירו: אמבפה? גם ה-BBC שחקנים גדולים

קאסמירו
קאסמירו | צילום: AFP

קשר ריאל מדריד דיבר לקראת המשחק מול מנ'צסטר סיטי (חמישי, 6:30, בספורט 2) והתייחס לצרפתי, היריב לעמדה, קאקה, זידאן, וניימאר: "הוא שחקן ברצלונה ואסור לשכוח את זה"

(גודל טקסט)

 ריאל מדריד מתכוננת למשחק מול מנצ'סטר סיטי בגביע האלופות (חמישי, 6:30, שידור ישיר בספורט 2), וקשר הקבוצה קאסמירו דיבר במסיבת העיתונאים שנערכה לקראת המשחק: "בלי ספק, המטרה היא להגיע מוכנים לסופר קופה. צריך להתכונן כמו לכל משחק. יש לנו הרבה עבודה והכי חשוב עכשיו זה להיכנס לכושר משחק".

ההגעה של קיליאן אמפבה: "זה דבר שאנשים מדברים עליו בחוץ, אני לא יכול לדבר על שחקן שלא בריאל מדריד. אנחנו יודעים שהוא שחקן גדול, אבל גם ה-BBC גרמו הרבה נזק ליריבות. אנחנו יודעים מה הוא שווה, אבל גם לנו יש את כריסטיאנו שהוא השחקן הטוב בעולם, את קארים שברמה הכי גבוהה, איסקו, מיוראל… אני עם השחקנים האלה הולך עד המוות".


ניימאר: "שחקן גדול, בלי שום ספק, אבל אנחנו יודעים שהעזיבה שלו את ברצלונה מסובכת. הוא יהיה שחקן גדול עבור ריאל מדריד, אבל אני לא יכול לדבר על שחקן שלא נמצא בריאל מדריד, הוא שחקן ברצלונה ואסור לשכוח את זה".

שוק ההעברות המוגזם: "השחקנים שווים הרבה ואנשים יודעים מה הם משלמים. אני לא צריך להגיד מה הערך של שחקנים. אנשים משלמים כמה שנראה להם וצריך לפרגן למי שעושה את זה"


ניימאר. יכול להיות שחקן גדול בריאל מדריד (Gettyimages)

זינדין זידאן: "עושה עבודה פנומנלית. הוא מכיר את חדר ההלבשה ואת הראש של השחקנים וזה חשוב לנו מאוד".

מרקוס יורנטה שיתחרה איתו על העמדה: "הוא עשה עונה נהדרת, וריאל מדריד תרוויח המון מזה ששחקן כזה הגיע לקבוצה. ברור שאני רוצה לשחק את כל המשחקים, אבל המאמן הוא זה שמחליט. מה שמעסיק אותי זה לשחק כדי לעזור לקבוצה".

הפגישה עם קאקה: "הוא חבר טוב שלי וזה כבוד גדול. אני מעריץ אותו במגרש ומחוץ למגרש והוא עזר לי מאוד כשהיה בריאל מדריד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי