ראשי ברצלונה לניימאר: "אתה מתעלל במועדון"

ניימאר
ניימאר | AFP

למרות דברי השחקנים, בקטאלוניה מרגישים שהכוכב הברזילאי מתחמק וציפו שכבר יבהיר להיכן פניו מועדות. גם סן ז'רמן הציבה אולטימטום: תשובה סופית תוך שבוע

(גודל טקסט)
שעות ספורות לאחר מסיבת העיתונאים של ברצלונה בהשתתפות ג'רארד פיקה וחאבייר מסצ'ראנו, בה הובהר כי ניימאר טרם החליט בנוגע לעתידו וכי התמונה שהעלה בלם על כך שהוא נשאר הייתה על דעת עצמו בלבד, גם הבוקר (רביעי) לא ברור עדיין להיכן פניו של ניימאר מועדות.


כבר נכתב במספר גופי תקשורת שניימאר כלל לא ידע על אותה תמונה מדוברת שהעלה פיקה, אלא שלאחר שהכל הובהר כבר ניתן לומר בוודאות שהכוכב הברזילאי בהחלט שוקל בכובד ראש לעזוב לפאריס סן ז'רמן. ראשי ברצלונה נמצאים כעת בלחץ גדול אחרי שהניסיונות לשכנע את ניימאר לא הוכתרו כהצלחה גדולה – אחרת כבר היה מודיע שהוא נשאר.




בברצלונה מספרים שראשי המועדון פנו לניימאר וביקשו ממנו להחליט במהירות האפשרית לכאן או לכאן ולהפסיק להתעלל במועדון, השחקנים והאוהדים ברחבי העולם. יחד עם זאת, בבארסה לא מרימים ידיים וינסו בפעם האחרונה לשכנע את השחקן להצהיר על הישארותו, ייתכן מאוד שגם על ידי הבטחה לשדרג את שכרו ולצרף לצדו את פיליפה קוטיניו מליברפול, שעל פי דיווחים בקטלוניה סיכם את תנאיו במועדון.



ניימאר רוצה אותו לצדו, בברצלונה או בפאריס. קוטיניו (AFP)


העיתון "לה פריזיאן" מפרסם הבוקר שלניימאר יש דרישות מלבד ההחתמה שלו. הוא רוצה שפאריס סן ז'רמן תתחזק בעוד כוכבים וביקש מפ.ס.ז' להחתים את אלכסיס סאנצ'ס, קוטיניו ושחקן גדול נוסף וכן להשאיר את לוקאס מורה הברזילאי הנחשב לחבר קרוב. השאלה מהיכן תביא פ.ס.ז' את הסכומים האלה לנוכח הפייר פליי הפיננסי נותרת פתוחה, הרי שגם כך עליה להתגבר על חוקי ה-FFF גם מפני שתיאלץ להשקיע 222 מיליון יורו רק על רכישת ניימאר.


באימון ברצלונה בוושינגטון ב"פדקס פילד סטדיום" הלילה, בעת בעיטות פנדל החלו אוהדים לצעוק לניימאר: "תישאר בברצלונה, אל תעזוב לפ.ס.ז". השחקנים כבר סיימו להתאמן וישבו על כר הדשא וניימאר אימן את השוער השלישי. אחרי האימון ניימאר טיפס ליציע כדי לשוחח עם אביו.


גם בסן ז'רמן מאבדים סבלנות ועל פי ל'אקיפ, המנהל הספורטיבי אנטרו הנריקה הודיע לשחקן כי בקבוצה מצפים לתשובה עד סוף השבוע הבא ומקווים שהיא תהיה חיובית. עוד דווח כי המאמן אונאי אמרי שוחח בטלפון עם ניימאר, כמו גם החברים הברזילאים טיאגו סילבה ומרקיניוס. 


בתוך כך, השחקן קיבל בשורות טובות. התביעה בברזיל החליטה לסגור את כל התיקים נגד ניימאר, אביו ונשיאי ברצלונה בהווה ובעבר ג'וספ מריה ברתומאו וסנדרו רוסל בפרשת העלמת המס בה נחשדו. הסוגייה המשפטית ארכה ארבע שנים ועסקה במעבר של ניימאר מסנטוס לברצלונה. "יש צדק במדינה שלנו", כתב אביו של השחקן ברשתות החברתיות. 



Gerard Piqué's advice for Neymar if he does want to leave Barcelona to become more of a leading figure. pic.twitter.com/4KaV2ZojXv

— Squawka News (@SquawkaNews) July 25, 2017


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי