צפו בתקציר: 2:3 מרהיב לברצלונה על ריאל מדריד

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

מסי כבש אחרי סלאלום מבריק (3), ניימאר בישל פעמיים אולי במשחקו האחרון לפני המעבר לפ.ס.ז' והקטאלונים גברו על אלופת אירופה. פיקה כבש את שער הניצחון (50), קובאצ'יץ' (14) ואסנסיו (36) רק השוו לבלאנקוס

(גודל טקסט)

ברצלונה וריאל מדריד סיפקו הלילה (בין שבת לראשון) הצגה נהדרת לאוהדים האמריקאים במיאמי. הקטאלונים ניצחו 2:3 לעיני כ-66,000 אוהדים נלהבים וזכו בגביע האלופות הבינלאומי.

כריסטיאנו רונאלדו המשיך להיעדר, אבל שתי הקבוצות פתחו עם ההרכבים החזקים ביותר. הדקות הראשונות היו שייכות כולן לבארסה. שלוש דקות בלבד חלפו וליונל מסי כבר כבש את הראשון אחרי שעבר שלושה משחקני הבלאנקוס. בדקה השישית זה כבר היה 0:2 משער של איבן ראקיטיץ' אחרי בישול של "שחקן המריבה" ניימאר ומהלך קבוצתי מרהיב.

אלופת אירופה ממש לא נשברה. בדקה ה-14 מתאו קובאצ'יץ' ביצע מהלך אישי נאה והצליח לצמק ו-22 דקות לאחר מכן הקרואטי כבר הפך למבשל. מסירה שלו השאירה את מרקו אסנסיו המוכשר להשוות מתוך הרחבה.

שני המאמנים ביצעו חילופים רבים בפתיחת המחצית השנייה ובמהלכה ומי שיצא עם ידו על העליונה היה ג'רארד פיקה. בדקה ה-50 הבלם גבה הקומה עלה לתוך הרחבה של הבלאנקוס במצב נייח ומקרוב דחק פנימה את שער הניצחון. ריאל עוד ניסתה להשוות, אבל יאספר סילסן נעל את השער.

מסי חוגג את השער הראשון (AFP)
מסי חוגג את השער הראשון (AFP)

עבור ברצלונה זה היה ניצחון שלישי רצוף במסע ההכנה, בעוד שלריאל זה היה הפסד שלישי והיא עדיין ללא ניצחון בקיץ הנוכחי. בעוד פחות משבועיים השתיים ייפגשו פעמיים בתוך שלושה ימים במסגרת הסופר-קאפ הספרדי ונראה שהולך להיות חם מתמיד. בארסה תקווה לפתור עד אז את סאגת ניימאר (ומחליפו), והבלאנקוס לסיים את השמועות על קיליאן אמבפה ועל הדרך לעבור בשלום את הסופר-קאפ האירופי מול מנצ'סטר יונייטד וז'וזה מוריניו.

קובאצ'יץ' וראמוס. עדיין ללא ניצחון בהכנה (AFP)
קובאצ'יץ' וראמוס. עדיין ללא ניצחון בהכנה (AFP)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי