רונאלדו עשוי לשחק נגד יונייטד, זידאן: "כרגע אנו לא נראים טוב"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

ריאל מדריד סיימה את גביע האלופות בארצות הברית ללא ניצחון אחרי 3:2 לברצלונה והמאמן הודה: "מה שחשוב הוא הסופר-קאפ האירופי", בו עשוי ליטול חלק לראשונה העונה CR7

(גודל טקסט)

ריאל מדריד סיימה את משחקי גביע האלופות בארצות הברית ללא ניצחון, נקודה אחת בלבד במאזנה מתשע אפשריות, אבל המאמן זינדין זידאן לא מתרגש מכך.

עדיין ללא כריסטיאנו רונאלדו שזוכה למנוחה אחרי עונה ארוכה וקיץ שכלל את גביע הקונפדרציות, הבלאנקוס נכנעו בפנדלים למנצ'סטר יונייטד, ספגו 4:1 משפיל ממנצ'סטר סיטי והלילה נכנעו 3:2 לברצלונה בקלאסיקו, אבל המאמן משוכנע: "מה שחשוב הוא המשחק ב-8 באוגוסט מול מנצ'סטר יונייטד. רוצים להיות מוכנים למפגש".

ריאל מדריד תפגוש את יונייטד בסופר-קאפ האירופי במקדוניה בעוד תשעה ימים וזידאן הודה: "אפשר לומר שכרגע אנחנו נראים לא הכי טוב. לא ניסיתי להסתיר קלפים לקראת הסופר-קאפ נגד ברצלונה. התחלנו רע וספגנו שני שערים תוך 6-7 דקות".

לאחר מכן נשאל זידאן אם הוא לא רוצה לחזק את הקבוצה (הכוונה בעיקר לקיליאן אמבפה), אולם המשיך לטעון כי הוא מרוצה מהסגל הקיים. עם זאת, הדיווחים האחרונים בכל הנוגע לחלוץ הצעיר של מונאקו גורסים כי הבלאנקוס במו"מ עם קבוצתו בניסיון להוריד את המחיר עקב המיסוי בספרד.


רונאלדו מחייך. ישוב לאימונים בסוף השבוע (Gettyimages)

בעיתון "אס" פורסם שכריסטיאנו רונאלדו עשוי לשוב לאימונים ב-5 באוגוסט ולהיכלל בסגל מול יונייטד, אך עוד לפני כן יתייצב בבית המשפט לאחר שהואשם בהעלמת מס. יהיו לו רק שבעה אימונים כדי להתכונן למשחק מול האקסית, אך הוא צפוי ליטול חלק בהתמודדות. נראה שהופעת בכורה ב-11 העונה תירשם ב-13.8 בסופר-קאפ הספרדי מול ברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי