דמבלה מתקרב לברצלונה, לחץ על קוטיניו להצטרף

רכש בארסה
רכש בארסה | טוויטר

אחרי עזיבת ניימאר: חלוץ דורטמונד צפוי להשלים את מעברו, הברזילאי של ליברפול מחכה להסכמת קלופ למכור אותו. איניגו מרטינס יחזק את ההגנה, גם סרי עשוי להגיע

(גודל טקסט)
ברצלונה נשארה עם 222 מיליון יורו ועכשיו השאלה מה עושים עם הכסף? הקבוצה חייבת להביא לפחות שם אחד גדול כדי להשכיח את העובדה שאחד השחקנים הגדולים בעולם ברח ממנה. כמו בימים האחרונים שהתקשורת הקטאלונית עוסקת בשאלה מי יגיע כתחליף. גם "מונדו דפורטיבו" וגם "ספורט" כתבו הבוקר (שבת) ששלושה שחקנים יגיעו. פליפה קוטיניו, עוסמאן דמבלה ואיניגו מרטינס. מהשלושה מרטינס קרוב מאוד.


על קוטיניו מופעל לחץ גדול להגיע, אבל יורגן קלופ מסרב לשמוע על עזיבה שלו את ליבפרול. "מונדו דפורטיבו" כתב שסוכנו של ניימאר ג'וליאנו ברטולוצ'י ממתין בלונדון להחלטת ליברפול להצעה חדשה של ברצלונה בגובה 100 מיליון יורו כולל תוספות לפי הישגים. קוטיניו לא הצטרף לחבריו למשחק בדבלין  נגד בילבאו בטענה של פציעה קלה ומתאמן לבדו. קלופ הכין חלופות לקוטיניו ובהם תומא למאר ממונאקו או מנואל לאנסיני מווסטהאם, אבל עדיין מקווה לשכנע את השחקן להישאר.



מי שעשוי להשלים את המעבר בקרוב הוא הקיצוני הצרפתי המוכשר עוסמאן דמבלה כשדורטמונד דורשת עליו 90 מיליון יורו. ברצלונה יכולה לעמוד בתשלום הזה ועוד לרכוש שחקן נוסף ב-100 מיליון יורו. בראיון לרשת Bein של אל ג'זירה אמר השחקן: "ברצלונה מועדון גדול ואין שחקן שלא ירצה לשחק שם". השחקן בן ה-20 המשחק על המשבצת של ניימאר בשמאל אמר: "זה הנאה גדולה לראות שאתה מבוקש בקבוצה כזאת. הופתעתי ששחקן כמו ניימאר עזב את בארסה, אבל לכל אחד יש את הסיבות שלו".


(@albert_roge):
Barcelona has paid Iñigo Martínez's release clause (32M). Everything is closed. The player will sign for 5 years. pic.twitter.com/xKZzMaOdcJ

— M·A·J (@UltraAutistic) August 4, 2017

השחקן השלישי שיגיע כמעט בוודאות הוא בלם סוסיאדד איניגו מרטינס  שיש לו סעיף שחרור של 32 מיליון יורו בלבד. עכשיו זה כסף קטן עבור ברצלונה. ארנסטו ואלוורדה ביקש לחזק את מרכז ההגנה שגילה חולשה אשתקד והבאסקי יגיע על מנת להחליף את ז'רמי מתייה המאכזב שעזב.



סרי, קשר מוערך (AFP)


ברצלונה גם שוקלת את רכישתו של קשר ניס ז'אן-מישל סרי ששמו הוזכר בקבוצות אחרות. הוא משחק על המשבצת של פאוליניו שלא הגיע למועדון. בארסה רוצה את הברזילאי, אבל לא מוכנה לשלם עליו 40 מיליון יורו שהוא סעיף השחרור שלו מאבגרנדה שמסרבת למכור. סרי הצטיין במשחקים בהן הדיחה ניס את אייאקס במוקדמות ליגת האלופות ומחירו לא גבוה – 25 מיליון יורו.


באשר לניימאר. אביו של השחקן הגיב על כך שברצלונה לא ממהרת לשלם לו את סעיף הלויאליות של 26 מיליון יורו ואמר: "אם הם לא מכבדים את מה שהבטיחו גם אני לא אכבד אותם. אין לי בעיה להסתכל להם בלבן שבעיניים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי