ברצלונה מזדהה עם שאפקואנסה: "יכולים לסמוך על הסולידריות שלנו"

שחקני ברצלונה ושאפקואנסה
שחקני ברצלונה ושאפקואנסה | צילום AFP

הקטאלונים ניצחו 0:5 את הקבוצה הברזילאית בערב מרגש לזכר הנספים באסון ההתרסקות בנובמבר. כל התמונות, הציוצים והדמעות. וגם: המחמאות לדאולופאו והשיא ששבר מסי. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
משחק מרגש נערך אמש (שני) בקאמפ נואו כשברצלונה פגשה את שאפקואנסה במסגרת גביע גאמפר. מעבר לתוצאה הצפויה (0:5 לקטאלונים), הסיפור היה הכבוד ותחושת ההשתתפות של כל יושבי האצטדיון באותו אסון התרסקות נורא שפקד את הקבוצה הברזילאית בחודש נובמבר האחרון.


עוד לפני שריקת הפתיחה כתב שוער בארסה מארק אנדרה טר שטגן: "הטרגדיה הזו נגעה באנשים רבים הקשורים בעולם הכדורגל וגם בי. התמיכה ששאפקואנסה קיבלה אחרי הטרגדיה היא נפלאה ואני נרגש מהאופן שבו הם שיקמו את עצמם מאז האסון. כבוד גדול לשחק מולם".




אנדרס אינייסטה אמר במהלך הטקס שנערך על כר הדשא דקות ספורות לפני המשחק: "זהו יום מרגש עבורנו כיוון ששאפקואנסה נמצאת בבית שלנו. הם עברו המון בחודשים האחרונים והם יכולים לבנות על תחושת הסולידריות שלנו".


שלושת שחקני הקבוצה הברזילאית היחידים שניצלו מההתרסקות, אלן רושל, פולמן ונטו, עלו לכר הדשא ובעטו את כדור הפתיחה תוך כדי בכי מרגש. רושל, שעבר הליך שיקום ארוך ומפרך, חזר לדשא לראשונה מאז האסון ושיחק 36 דקות. כשיצא כל הקהל באצטדיון נעמד על רגליו והריע דקות ארוכות.


שחקני שאפקואנסה בוכים (AFP)
שחקני שאפקואנסה בוכים (AFP)


והיה גם משחק. השחקן הבולט היה ג'רארד דאולופאו. הכישרון הצעיר שחזר הקיץ מהשאלה כבש ובישל פעמיים. בתקשורת הקטאלונית נכתב: "הוא יכול להיות החלק החסר בטרידנטה במקום ניימאר". המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר: "יש לו מהירות טובה מאוד ואנחנו יכולים לנצל אותו הרבה יותר. האם הוא המחליף של ניימאר? יש לנו עוד הרבה שחקנים טובים שיכולים לעשות את זה".


מסי, שגם כבש ובישל פעמיים, אף אחד למלך שערי גביע גאמפר עם שמונה שערים. הוא הותיר מאחור שמות אגדיים כמו חריסטו סטויצ'קוב וצ'יקי בגירסטיין.

Messi with Chapecoense plane crash surviving player Alan Ruschel❤️
pic.twitter.com/re1MS3GgAy

— Leo Messi (@messi10stats) August 8, 2017

لويس سواريز Tw : مباراة جيدة ، ولكن الأكثر جمالاً هو فسيفساء لـ @ChapecoenseReal وللمقاتلين الثلاث pic.twitter.com/5MHkAyFJrc

— FCB World (@FCBW_A7) August 7, 2017

The three players who survived the Chapecoense plane crash: Follman, Neto and Ruschel standing in the Camp Nou pic.twitter.com/zPdoAt2mjs

— 101 Great Goals (@101greatgoals) August 7, 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי