"אי אפשר לגעת בריאל, עכשיו התור של ברצלונה"

ריאל חוגגת
ריאל חוגגת | Gettyimages

במדריד מאושרים מהזכייה בסופר-קאפ האירופי לאחר ה-1:2 על יונייטד ומביטים לעבר הקלאסיקו בסופר-קאפ הספרדי, זידאן הפך למאמן הרביעי בטיבו בתולדות הבלאנקוס. וגם: החיבוק של רונאלדו ומוריניו ועתידו של בייל

(גודל טקסט)
"אי אפשר לגעת בריאל מדריד באירופה", זעקה הבוקר (רביעי) הכותרת ב"מארקה" על הזכייה של הבלאנקוס אמש בסופר-קאפ האירופי לאחר ה-1:2 על מנצ'סטר יונייטד בסקופיה.


בבירת ספרד הפנו את אור הזרקורים למאמן זינדין זידאן. אחרי תקופת הכנה צלעת, שחקן העבר האגדי הראה שוב שהוא יודע להביא את שחקניו למאני טיים בדיוק בשיא היכולת. כבר אחרי 19 חודשים בתפקיד הצרפתי הפך למאמן הרביעי הכי מצליח בתולדות הבלאנקוס עם שישה תארים. מקדימים אותו רק ויסנטה דל בוסקה (7), לואיס מולוני (8) ומיגל מוניוס האגדי (14). אגב, שמונה מתוך תשעת הסופר-קאפים האחרונים הלכו לקבוצה ספרדית, החריג היחיד היה ב-2013 אז זכתה בו באיירן מינכן, שאומנה על ידי פפ גווארדיולה הספרדי.




בספרד מציינים שאף אחד מהתארים לא הושג בניצחון בגמר על ברצלונה, וכבר ביום ראשון תהיה לזידאן הזדמנות לעשות צעד חשוב לעבר כיבוש הפסגה הזו כשקבוצתו תפגוש את הקטאלונים במשחק הראשון מבין שניים במסגרת הסופר-קאפ הספרדי, הגומלין יתקיים שלושה ימים לאחר מכן (שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1).


תחת הדרכתו של זידאן כבשה ריאל 66 משחקים ברציפות. "ריאל מדריד תמיד רעבה להצלחה ולזכייה בעוד תארים. הניצחון שלנו הוא תוצאה של עבודה קשה והמון כישרון. הייתה לנו הופעה כמעט מושלמת. מחצית ראשונה הייתה פנטסטית, השנייה קצת התקשינו, אבל היינו צריכים לכבוש שער שלישי", סיפר הצרפתי.


¡Supercampeones! Seguimos sumando. Que no pare. ¡Hala Madrid! #RMSuperCuppic.twitter.com/1tFNPhDujA

— Casemiro (@Casemiro) August 8, 2017


"היו חגיגות גדולות בחדר ההלבשה כי אנחנו אף פעם לא מתעייפים לזכות בתארים. לחצנו אותם גבוה בחלק המגרש שלהם ולא נתנו להם לשחק. אנחנו יודעים שכל משחק יהיה קשה יותר עבורנו, היום היינו שם מהדקה הראשונה".


כריסטיאנו רונאלדו שותף רק בדקות הסיום, והרגע המרכזי שלו היה החיבוק בסיום עם מאמן יונייטד ז'וזה מוריניו. בהיעדרו של הפנומן הפורטוגלי, קאסמירו נבחר על ידי העיתונאים למצטיין במשחק.


שחקני ריאל מדריד. לא שבעים (AFP)
שחקני ריאל מדריד. לא שבעים (AFP)


הנשיא פלורנטינו פרס שם קץ לשמועות על עזיבה אפשרית של גארת' בייל: "ריאל מדריד לא שקלה לרגע למכור את גארת' בייל. הוא חשוב מאוד עבורנו. אחרי הזכייה באלופות זידאן אמר לי שהוא רוצה להישאר עם אותו סגל. ננסה עכשיו לזכות גם בסופר-קאפ הספרדי. לברצלונה יש קבוצה גדולה וזה לא הולך להיות קל". בייל עצמו אמר: "אני מתרכז בכדורגל ולהיות כשיר אחרי כל הפציעות. לא שמעתי דבר על התעניינות בי מקבוצות אחרות". איסקו שכבש את אחד השערים והפגין יכולת מצוינת הצהיר שיחדש בקרוב שחידוש חוזהו בריאל מדריד קרוב: "אנחנו קרובים מאוד לסיכום".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי