רק רשת: המעודדות של היורובאסקט, שנה לארד של ג'רבי

מעודדות ז'לגיריס קובנה
מעודדות ז'לגיריס קובנה | איגוד הכדורסל

כאלף אוהדים יגיעו מליטא לאליפות אירופה בכדורסל שתיערך בישראל, הרקדניות של ז'לגיריס קובנה נבחרו לשמש כמעודדות הרשמיות. וגם: פדרר פרגן לעצמו לרגל יום ההולדת

(גודל טקסט)

17:11: שנה למדליה של ירדן ג'רבי בריו

ירדן ג'רבי, מדליסטית הארד מהמשחקים האולימפיים בריו בשנה שעברה, נזכרה באשר אירע לפני 365 ימים וכתבה: "זה היה הרגע הכי מתוק, מאושר , משמח, ממלא שאיי פעם חוויתי. עדיין מתרגשת כמו ילדה , וזוכרת כל רגע באותו יום … היום הוא יום שמח!


 

היום לפני שנה בדיוק…. שנה למדליה האולימפית שלי ! אני זוכרת בדיוק איך הרגשתי באותו הבוקר , הלב שלי דפק כל כך מהר מהשניה שהתעוררתי , בזמן הליכה לחדר אוכל, או הגעה לאולם חימום ובמיוחד רגע לפני עליה לקרב ביום האולימפי החשוב בחיי. הרגע הזה בקרב על מדליית הארד בו השעון הסתיים – היה הרגע הכי מתוק , מאושר , משמח, ממלא שאיי פעם חוויתי. עדיין מתרגשת כמו ילדה , וזוכרת כל רגע באותו יום … היום הוא יום שמח!

A post shared by Yarden Gerbi (@yardengerbi) on



16:58: כאלף אוהדים ליטאים אמורים להגיע לישראל
שגריר ישראל בליטא, אמיר מימון, נפגש עם אגדת הכדורסל וכיום נשיא ההתאחדות הליטאית, ארווידאס סאבוניס, במטרה לקדם את הבאת האוהדים הליטאים למשחקי אליפות אירופה בארץ. עד כה הבטיחו את הגעתם לארץ הקודש כ-700 ליטאים שיצטיידו ב-14 תופים ענקיים. המטרה שעד אליפות אירופה בסוף החודש יבטיחו את הגעתם כאלף ליטאים.


16:02: גם המעודדות הליטאיות יגיעו ליורובאסקט
קבוצת המעודדות של ז'לגיריס קובנה נבחרה לשמש כמעודדות הרשמיות של יורובאסקט 2017 שכידוע ייערך ישראל מסוף החודש, כחלק משיתוף הפעולה בין ישראל לליטא שנבחרה להיות מארחת שותפה במשחקים בארץ. המעודדות מהעיר קובנה נחשבות בין הטובות בתחומן באירופה והלהקה של ז'לגיריס כבר הספיקה להופיע בגמר היורובאסקט ב-2011.





15:20: מרואן פלאיני דאג להודות למפיצי התמונה
מרואן פלאיני עלה אתמול מהספסל בסופר-קאפ מול ריאל מדריד ונתפס בעדשה לאחת התמונות המעולות וככל הנראה שגם יהפכו לזכורות ביותר. לאלו שפספסו את התמונה וגם לאלו שלא, הנה היא לפניכם בתוספת הציוץ של הקשר הבלגי שכתב: "תודה לכל אלו שפרסמו את התמונה ודאגו לשלוח לי אותה".

Thank you to everyone who posted & sent me this pic.twitter.com/O7tmOSYR38

— Marouane Fellaini (@Fellaini) August 8, 2017

14:16: מו פראח דרוך ומוכן כדי להגן על התואר
מו פראח, האלוף האולימפי בלונדון 2012 ובריו 2016 בריצת 5,000 מטרים ושלוש פעמים אלוף העולם בריצה זו, יחל הערב בניסיון להגן על התואר. באליפות העולם בלונדון הנערכת בימים אלו הוא כבר זכה במדליית הזהב בריצת 10,000 מטרים כשקבע 26:49.51 דקות.

Round two tonight…..!!! #onemomile#roadtolondon#gbr#madmo#moknows#mobotpic.twitter.com/bCBK4tZgIa

— Sir Mo Farah (@Mo_Farah) August 9, 2017


13:32: אלטאך דואגת לאוהדים לקראת מכבי תל אביב

אלטאך האוסטרית, יריבת מכבי תל אביב בפלייאוף הליגה האירופית, לא תוכל לארח את סגנית אלופת ישראל בביתה וכפי שקרה בסיבוב השלישי מול גנט, תיאלץ לנדוד לאינסברוק. כמו מול הבלגים כך גם מול הצהובים, הקבוצה תעמיד לרשות אוהדיה הסעות מסובסדות בניסיון למלא ככל שניתן את האצטדיון.

Die Busse machen sich ebenfalls wieder auf den Weg nach Innsbruck. Jetzt buchen und Stammplatz sichern #UEL#SCRA#europapokal ⚽️ pic.twitter.com/9GYt7w7aNo

— SCR Altach (@SCRAltach) August 8, 2017

13:10: נחשף סיפור הנאצ'וס של פיטר קראוץ'
אולי הסיפור הזה ידבר יותר אל האנגלופילים שביניכם, אבל בשנים האחרונות רבים תוהים מהי האמת מאחורי "פרשת הנאצ'וס" של החלוץ פיטר קראוץ', אז שחקן נבחרת אנגליה שב-2009 ניגש לדוכן נאצ'וס, אך בשל היותו דמות ידועה סירב לשלם ואכן קיבל ארוחה בחינם. הסיפור פורסם לפני שמונה שנים והיום החלוץ דיבר על כך לראשונה.

Peter Crouch FINALLY talks about the famous Nachos story, first told by @seaningle (️via @acjimbo) pic.twitter.com/MBa95oBPQy

— 101 Great Goals (@101greatgoals) August 9, 2017


12:22: רונדה ראוזי מתחילה באימונים ל-WWE
על פי פודקאסט ההיאבקות האמריקאי "FIGHTFUL", לוחמת ה-UFC לשעבר תתחיל להתאמן בקרוב בבית ספר להיאבקות מקצוענית של האחים סנטינו בדרום קליפורניה, ככל הנראה בדרך לקרב מול שארלוט פלייר ברסלמניה 34.


11:45: בהפועל תל אביב לא שוכחים את האוהדים

הפועל תל אביב, קבוצת אוהדים כמובן, החליטה שעל חולצת המשחק החל מהעונה תופיע שורה משיר אוהדים – והפעם נבחרה השורה "הפועל זה החיים". "הפועל זה החיים – ולנצח עוד נהיה ביחד. זה נכון לגבי כל האנשים שמרכיבים את הפסיפס המיוחד של המועדון", אמר יו"ר העמותה רמי כהן.





10:33: רוברטו קרלוס בא לחגוג בחדר ההלבשה של ריאל

שחקן העבר של ריאל מדריד נכנס לחדר ההלבשה של הבלאנקוס לאחר הניצחון על מנצ'סטר יונייטד בסופר-קאפ וחגג עם השחקנים.


 

Enhorabuena campeones @marcelotwelve @casemiro @lukam10 @garethbale11 y a todo el equipo #halamadrid #campeonesdelasupercup #skopje

A post shared by Roberto Carlos (@oficialrc3) on



10:32: רוג'ר פדרר נהנה בהופעה של קולדפליי
רוג'ר פדרר פרגן לעצמו הופעה של קולדפליי לרגל יום הולדתו ה-36. כפי שניתן לראות הפנומן השווייצרי נהנה מאוד.


 

Thanks for the shoutout @coldplay. Wonderful show. Loved every minute of it.

A post shared by Roger Federer (@rogerfederer) on



10:31: אינזאגי חוגג 44
מילאן פרסמה ברכה מיוחדת לשחקנה לשעבר פיליפו אינזאגי לרגל יום הולדתו ה-44.


 

@pippoinzaghi has given us so many great moments (at least 126…), the least we can do is wish him a great 44th birthday! ⚽❤⚫ Ci ha regalato tanti momenti indimenticabili (almeno 126…), il minimo che possiamo fare è augurargli un compleanno altrettanto indimenticabile! Auguri per i tuoi 44 anni Pippo! ⚽❤⚫ #weareacmilan

A post shared by AC Milan (@acmilan) on


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי