דיווח בספרד: ריאל מדריד מתחרה עם ברצלונה על דמבלה

דמבלה
דמבלה | טוויטר

ראשי הקטאלונים כבר נחתו בדורטמונד כדי לנהל מו"מ על הקשר הצרפתי, אך נראה כי כעת גם הבלאנקוס נכנסו לתמונה לאחר שהבינו כי אמבפה לא צפוי להגיע. הצעה נוספת של הקטאלונים על קוטיניו נדחתה

(גודל טקסט)

 ברצלונה עדיין לא החתימה אף שחקן מאז מכירת ניימאר ב-222 מיליון יורו לפאריס סן ז'רמן ובשלב זה מודים הקטאלונים כי למרות שכסף לא חסר, יש קושי רב בהנחתת מחליף לברזילאי.

כידוע המועמדים המובילים של ברצלונה הם פיליפה קוטיניו מליברפול ועוסמאן דמבלה מדורטמונד, אך קבוצותיהם מסרבות למכור את השחקנים ודורשות סכומי עתק, "מופרזים" כינו זאת בתקשורת המקומית. אתמול (רביעי) פורסם שדורטמונד דורשת 150 מיליון יורו עבור דמבלה ולפי פרסום הבוקר ב"מונדו דפורטיבו" לזירה נכנסה גם ריאל מדריד שוויתרה כנראה על קיליאן אמבפה, שעשוי לעבור דווקא לפ.ס.ז'.

בריאל מדריד סומכים על זינדין זידאן שישכנע את הצרפתי של דורטמונד לעבור לריאל מדריד וכמו כן על פרדראג מיאטוביץ', שחקן הקבוצה בעבר שנמצא ביחסים טובים עם סוכנו של השחקן. "שלושה ימים לפני המשחק הראשון בסופר-קאפ הספרדי בין ריאל לברצלונה מנסים בריאל לקלקל לבארסה את ההעברה", נכתב בעיתון.


דמבלה. כעת גם ריאל מדריד נכנסה לתמונה (Gettyimages)

"מונדו גם חשף שאחת הסיבות לדרישה של 150 מיליון יורו על השחקן היא שקבוצתו לשעבר רן הצרפתית תקבל 25 אחוז מהעסקה. לפי ה"בילד" הגרמני דורטמונד כבר מצאה מחליף לדמבלה אם יימכר וזהו אינאקי וויליאמס מבילבאו, בו מתעניינת גם ליברפול. דורטמונד מוכנה להפעיל את סעיף השחרור שלו העומד על 50 מיליון יורו. אופציות נוספות של ברצלונה לפי העיתון הן אנחל די מאריה מפ.ס.ז' או יאניק קראסקו מאתלטיקו מדריד שסעיף השחרור שלו 100 מיליון יורו. בבארסה רוצים לשמור על יחסים טובים עם הקולצ'ונרוס ולמרות זאת כנראה שלא ייפעילו את סעיף השחרור ללא הסכמת אתלטיקו.

באשר לקוטיניו, אתמול דחתה ליברפול הצעה נוספת לרכוש אותו ב-100 מיליון יורו, אולם בברצלונה מאמינים שאם ליברפול תעבור את הופנהיים ותעלה לשלב הבתים בליגת האלופות היא תהיה גמישה יותר בקשר לכוכב הברזילאי שבימים אלו סובל מפציעה ויחמיץ את הפתיחה בפרמייר-ליג וכנראה שגם את המשחק הראשון נגד הופנהיים בשבוע הבא בפלייאוף האלופות. סטיבן ג'רארד אמר בקשר לכך: "ליברפול לא זקוקה לכסף של ברצלונה. הכל תלוי בשחקן, אבל בכל מקרה ליברפול תקשה עליו לעזוב".


קוטיניו. העפלה לשלב הבתים תקל על החלטת ליברפול? (Gettyimages)

עוד בעיה שיש לברצלונה היא בקשר לבלם ירי מינה מפלמייראס שאמור להגיע בינואר. לבלם יש הסכם עקרוני עם ברצלונה לפיו הוא יירכש ב-12 מיליון יורו, אבל סמפדוריה רוצה אותו כעת ולוחצת על דודו המשמש גם כסוכנו. האפשרות שיגיע לבארסה קיימת רק אם פלמייראס תודח מהליברטדורס.

במקביל לאלו שעשויים להצטרף, נשיא גלאטסראיי, אחמט בולוז, פועל לרכישת ארדה טוראן, אבל הודה שעד כה לא הגיש הצעה רשמית. בארסה עלולה לאבד גם את סרג'י רוברטו אחרי ש"ספורט" הקאטלוני פרסם שיובנטוס, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד מוכנות לשלם את סעיף השחרור שלו בסך 40 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי