זינדין זידאן לקראת ברצלונה: "ניימאר? אין לו תחליף"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettimages

מאמן ריאל יפגוש בראשון (23:00, ספורט1) את ברסה במשחק הראשון בסופרקאפ הספרדי. על הארכת חוזהו: "אתה יכול לחתום בבלאנקוס ואחרי שנה כבר לא תהיה שם"

(גודל טקסט)

"אני בטוח שכל מי שלא יעלה בברצלונה במקום ניימאר יעשה עבודה טובה, אבל ברור שאין לו תחליף", כך אמר זינדין זידאן, מאמן ריאל מדריד, במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר (23:00, שידור ישיר בספורט1) בקאמפ נואו בסופר קאפ הספרדי. הגומלין ייערך ביום רביעי בברנבאו.

המאמן הצרפתי התייחס לפרסומים שהוא עתיד להאריך את חוזהו בבלאנקוס בתקופה הקרובה. "לחוזה אין שום חשיבות בריאל מדריד", אמר זיזו, "אתה יכול לחתום ואחרי שנה כבר לא תהיה שם. הקשר שלי לריאל לא קשור לכסף או לחוזים".

זידאן נשאל בצורה היפותטית כמה היה שווה כיום כשחקן, אם על ניימאר שילמו 222 מיליון יורו וענה בציניות: "כמה אני הייתי שווה כיום? מעט מאוד".

הצרפתי שאסף כבר שישה תארים בתוך קצת יותר משנה וחצי כמאמן ריאל, ישתווה לוינסנטה דל בוסקה אם הבלאנקוס יזכו בסופר קאפ בסיכום שני המשחקים. "הסופר קאפ הוא תואר חשוב, אבל כאשר משחקים נגד ברצלונה מדובר במשהו נוסף", אמר זידאן, "ברסה היא ברסה ולא משנה מי משחק בה".

זיזו עם רונאלדו: "כמה אני הייתי שווה כיום כשחקן? מעט מאוד" (Getty) 

לסיכום נשאל זיזו על כריסטיאנו רונאלדו: "הוא מוכן ורוצה לשחק. האם אעשה רוטציה? תראו בשני המשחקים. אני מרוצה מאוד מההתקדמות של תיאו הרננדס. איסקו יכול לשחק ביחד עם רונאלדו, גארת' בייל וכארים בנזמה. הוא תמיד נמצא בתמונת ההרכב הפותחים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי