דורטמונד הודיעה: "דמבלה מושעה עד שתצא הודעה בנושא"

דמבלה
דמבלה | AFP

העיתון הפופולרי בגרמניה טוען שהשחקן הבין ששגה ורוצה להישאר אצל השוורצגלבן, שמצדם לא מקלים ראש בהתנהגותו. פאוליניו יחתום ביום שני בברצלונה, דיבאלה ודי מריה לא יגיעו

(גודל טקסט)
השעייתו של עוסמאן דמבלה מדורטמונד נמשכת. הצרפתי אמור היה לשוב לאימוני הקבוצה מחר (שני), אולם הבוקר הודיעה דורטמונד כי השעייתו של הקשר נמשכת לאחר שבפגישה שנערכה בין המאמן פיטר בוס לראשי המועדון הוחלט שלא להקל ראש בהתנהגותו.


הקשר כידוע החליט על דעת עצמו שלא להתייצב לאימונים בשבוע שעבר, ככל הנראה בתגובה לכך שהצעותיה של ברצלונה עבורו נתקלו בסירוב, והמאמן פיטר בוס אישר כי הדבר נעשה על דעת השחקן ומבלי שבמועדון ידעו על כך. יתרה מכך, סיפר בוס בשבוע שעבר כי בדורטמונד לא מצליחים ליצור קשר עם דמבלה. דורטמונד צפויה במהלך היממה הקרובה לפרסם הודעה רשמית בנושא, ועד אז אין בכוונתה להתייחס לנושא דמבלה.




"עוסמאן דמבלה רשאי להתאמן בנפרד אם הוא מעוניין בכך", אף הצהיר כחלק מההודעה הרשמית המנהל המקצועי מיכאל צורק. בשבוע שעבר נראה היה שהחתימה של עוסמאן דמבלה בברצלונה היא עניין של זמן, אבל לפי דיווח היום (ראשון) ב"בילד", עוד לפני הודעת דורטמונד על המשך השעייתו, נשיא הצהובים-שחורים האנס יואכים ואצקה טען כי הוא לא מעוניין למכור את הכישרון הצרפתי ומוכן לתת לו הזדמנות שנייה אחרי השביתה שלו בשבוע שעבר.


דמבלה הושעה מהניצחון על פרייבורג במסגרת הגביע הגרמני (0:4) ולפי "בילד" במועדון טוענים שהשחקן מודע לכך שטעה ורוצה להישאר. המנהל הספורטיבי של באיירן מינכן חסן סליהמידז'יץ' עקץ את השוורצגלבן: "השחקנים שלנו לא עושים דברים כאלה". נשיא הבווארים אולי הנס דווקא פרגן להתנהלות היריבה: "באיירן הייתה נוהגת בדיוק אותו דבר. אם השחקן לא מגיע לאימון הוא אשם. הוא איש עצמאי ואם היה לו יועץ הוא היה צריך לבעוט בו. הוא יכול היה להתקשר אליו ולומר לו 'אני לא רוצה אותך יותר'. דורטמונד הייתה מאוד חכמה כשהשעתה את השחקן, כך צריך לנהוג מועדון גדול".



עוסמאן דמבלה. סיכוי נמוך שיגיע לברצלונה (AFP)
עוסמאן דמבלה. סיכוי נמוך שיגיע לברצלונה (AFP)


לפי "מונדו דפורטיבו" ההצעה האחרונה של הקטאלונים עמדה על 90 מיליון יורו ועוד 40 מיליון בבונוסים. בנוסף, בקבוצה הספרדית מחכים לחתימה הרשמית של פאוליניו, שאמורה להתבצע ביום שני. בארסה צפויה לשלם לגוואנגז'ו אברגרנדה 40 מיליון יורו. לעסקה סייע השחקן עצמו שהסכים לקצץ בשכרו שעמד בקבוצה הסינית על תשעה מיליון יורו. צירופו של הקשר בן ה-29 תגרום עומס במרכז המגרש ובספרד מעריכים שאנדרה גומש, ארדה טוראן, דניס סוארס וראפיניה עשויים להימכר, לפחות חלק מהם.


בברצלונה מנסים להסביר איך מוציאים 40 מיליון יורו על שחקן שנכשל בטוטנהאם ושיחק בשנים האחרונות בליגה "בינונית". לפי הפרשנים המקומיים המאמן ארנסטו ואלוורדה חיפש שחקן ללא אגו שילחם על כל כדור במרכז המגרש, כמו שהיה סיידו קייטה בקבוצת הכוכבים של פפ גווארדיולה בתחילת העשור. "פאוליניו עבד בנבחרת עבור קוטיניו, ניימאר וגבריאל ז'סוס כדי שיהיה להם שקט נפשי בהתקפה", נכתב ב"מונדו דפורטיבו. "יש לו גם רגל ימין חזקה והוא כבש 16 שערים (4 בנבחרת ברזיל ו-12 באבגרנדה) בשנה האחרונה". 


במקביל, בברצלונה טוענים שהם לא רוצים את פאולו דיבאלה כיוון שהוא באותה משבצת כמו ליאו מסי, ועם אנחל די מריה שוררת מערכת יחסים גרועה. בנוסף ואלוורדה העביר לראשי המועדון רשימה של חמישה שחקנים שהוא מעוניין לשחרר מהסגל, ביניהם נמצאים הבלם מרלון, סרג'י סאמפר, מוניר אל חדאדי (רומא הוזכרה כמעוניינת) והמגן דגלאס קוסטה.


פאולו דיבאלה. אותה משבצת כמו של מסי (gettyimages)
פאולו דיבאלה. אותה משבצת כמו של מסי (gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי