רשמי: ברצלונה הודיעה על סיכום עסקת פאוליניו

פאוליניו
פאוליניו | טוויטר

הברזילאי עוזב את הליגה הסינית ומצטרף לבלאוגרנה, ינחת ויעבור בדיקות כדי לחתום. סכום השחרור: 40 מיליון יורו

(גודל טקסט)
ברצלונה הודיעה רשמית על רכש חדש. אחרי עזיבת ניימאר, הברזילאי, פאוליניו מצטרף לבלאוגרנה עבור 40 מיליון יורו, סעיף השחרור שלו מגוואנגז'ו אברגרנדה. הקשר יגיע לקטאלוניה, יעבור בדיקות ויחתום על חוזהו בחמישי הקרוב. סעיף השחרור שלו בברצלונה יעמוד על 120 מיליון יורו.


התרגלנו לראות שחקנים עטים אחרי הכסף הגדול בסין ואחד מהם היה הברזילאי בן ה-29 שאחרי קדנציה לא מוצלחת בטוטנהאם בחר בגוואנגז'ו אברגרנדה כיעד הבא שלו. הקשר שפרח אצל מאמן נבחרת ברזיל, צ'יצ'ה בקורינתיאנס, קיבל את המושכות בנבחרת ובמוקדמות המונדיאל נראה נהדר כולל שלושער ב-1:4 על אורוגוואיי.




כעת, ברצלונה שחיזרה אחרי קשר אחורי תקופה ארוכה, מתחילה לבזבז את 222 מיליון היורו שקיבלה על ניימאר והברזילאי שב לאירופה. פאוליניו הספיק לשחק בלודז' בפולין לפני שחזר לברזיל ובילה שלוש שנים נהדרות בקורינתיאנס, דבר שהקנה לו מקום בסגל למונדיאל ב-2014. אחרי נרכש ב-17 מיליון יורו על ידי טוטנהאם במדיה כבש 10 שערים ב-67 הופעות.


עבור הבלאוגרנה שספגה 3:1 מריאל מדריד בסופרקאפ הספרדי, מדובר ברכש שלישי הקיץ לאחר הגעת נלסון סמדו, המגן הפורטוגלי ושובו של ג'רארד דאולופאו הביתה. 


Paulinho Bezerra, nuevo jugador del FC Barcelona https://t.co/uaOnuZghHU

¡Bienvenido Paulinho!

#BeBarça#ForçaBarçapic.twitter.com/w5G9HNKCts

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) August 14, 2017


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי