זידאן: אנחנו עצבניים מהעונש לרונאלדו, מקווה שלאף אחד אין משהו נגדו

רונאלדו
רונאלדו | AFP

מאמן ריאל מדריד דיבר לקראת הגומלין בסופר-קאפ מול ברצלונה (רביעי, 23:50, ספורט1), קרבחאל: "העונש לכריסטיאנו מוגזם, זה מתסכל, הוא לא היה צריך להיות מורחק"

(גודל טקסט)
בצל סערת הרחקתו של כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד מתכוננת לקראת משחק הגומלין בסופר-קאפ הספרדי מול ברצלונה (רביעי, 23:50, ספורט1) לאחר ה-1:3 במשחק הראשון בקאמפ נואו. המאמן זינדין זידאן דיבר לקראת המשחק.


התוצאה במשחק הראשון והגומלין: "זה היה הרבה עבודה טובה של השחקנים מאחור וגם הכישרון הרב שיש לנו מקדימה. הכל אפשרי בכדורגל וברצלונה היא קבוצה שיכולה להקשות, אז אנחנו צריכים לשחק טוב עד הרגע האחרון".




ההרחקה של רונאלדו: "אני עצבני, כולנו עצבניים. אני לא הולך להתעסק עם השופטים, אבל כשאתה מסתכל על מה שקרה ורואה שכריסטיאנו הורחק לחמישה משחקים זה נראה שמשהו לא בסדר. זה הרבה. אני מקווה שלאף אחד אין שום דבר נגדו, אבל בסופו של דבר נשארנו עם ההרחקה הזו. נחכה להחלטה של ועדת הערעורים ואז נראה מה נעשה".


חלון ההעברות
: "אני מאושר מהקבוצה שלנו ומהסגל שיש לי. לדעתי כולם יישארו, אבל כמו תמיד הכל יכול לקרות. יש דברים שהם לא בשליטה שלי".


המגן דני קרבחאל הוסיף: "העונש לרונאלדו מופרז, זה מצב מתסכל. הוא לא היה צריך להיות מורחק. אני לא מבין את ההחלטה הזו. העונש הזה דפק אותנו ואני מקווה שזה ישתנו".


כריסטיאנו רונאלדו. עונש מוגזם (AFP)
כריסטיאנו רונאלדו. עונש מוגזם (AFP)


על העזיבה של ניימאר וההשפעה על ברצלונה: "הוא שחקן ברמה עולמית ואני סבלתי מזה. אבל זה עניין של ברצלונה ולא משנה לנו אם זה הוא דאולופאו".


על הפנדל של סוארס: "הוועדה צריכה להחליט האם הוא צריך להיענש על ההתחזות. הקרבות הקטנים בינינו זה בסדר. שתי הקבוצות יודעות שהכל נשאר על המגרש".


SEÑAL TV | ¿Le tienen ganas a Cristiano? Responde Zinedine Zidane ▶ https://t.co/M8y8DLWPRr#Supercopapic.twitter.com/HTar8zDbt7

— MARCA (@marca) August 15, 2017


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי