ואלוורדה: "אין לברצלונה עוד שחקן כמו פאוליניו"

סרחיו בוסקטס
סרחיו בוסקטס | צילום: AFP

מאמן בארסה ערך מסע"ת לקראת הגומלין מול ריאל מדריד (רביעי ב-0:0, ספורטHD1) ב"סופר קופה": "לא נוותר כי הפסדנו במשחק הראשון". בוסקטס נגד המנהל המקצועי: "לא דרך להתבטא". אינייסטה לא התאמן וצפוי להיעדר

(גודל טקסט)
אחרי ההפסד 3:1 לריאל מדריד בקאמפ נואו ביום ראשון במסגרת המפגש הראשון ב"סופר קופה", ערך הערב (שלישי) מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה מסיבת עיתונאים לקראת הגומלין מחר (00:00, שידור ישיר בספורטHD1) בסנטיאנגו ברנבאו. מי שצפוי להחמיץ את המשחק הוא הקפטן אנדרס אינייסטה שסובל מכאבים בירך ולא התאמן.


"ברור שאנחנו צריכים להגיע ליותר מצבים כדי להצליח לכבוש", אמר המאמן הספרדי. "בנוסף, אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם החוזקות שלהם. הם יבואו לסגור את המשחק. הכל אפשרי, לא נוותר רק כי הפסדנו במשחק הראשון. התוצאות בעבר מראות שאנחנו יכולים לעשות את זה".




השער העצמי של פיקה: "זה דבר שיכול לקרות לכל אחד. הלוואי שזה יקרה מחר לריאל מדריד".


התלונות של ריאל מדריד על השיפוט: "זאת הדעה שלהם, הם אלה שצריכים להסביר את זה. אם העונש של כריסטיאנו מוצדק? אין לי מה להגיד על זה, אני לא מבין בחוקים".




ואלוורדה. לא מכיר את החוקים (AFP)


פאוליניו:
"שחקן חשוב בנבחרת ברזיל. מבחינה מקצועית זה חשוב ומבחינה פיזית הוא מאוד חזק.  הוא יכול לעזור לנו מאוד בפרספקטיבה אחרת, כי אין לנו שחקן מהסוג שלו בקבוצה".



סרג'י רוברטו:
"אני יכול להגיד עליו רק דברים טובים. אני מקווה שהוא יישאר פה הרבה זמן כי הוא הצדיק את זה.הוא  שחקן חשוב מאוד ואנחנו בונים עליו באופן חד משמעי. אם יפתח? תלוי במשחק. הוא היה שחקן חשוב מאוד בעונה האחרונה ויהיה גם העונה. הוא שחקן מגוון שיכול לשחק בהרבה עמדות".



רכש:
"עד ה-31 באוגוסט אנחנו פתוחים לשנות ולחזק את הסגל. יש לנו אתגרים גדולים השנה".




בוסקטס. תקף את סגורה (AFP)



גם הקפטן השלישי של הקבוצה סרחיו בוסקטס התייחס למשחק: "עוד לא ויתרנו על התואר. יהיה קשה, אבל זה יעזור לנו לגדול כקבוצה. אנחנו צריכים להיות במיטבנו בהגנה. להבקיע שלושה שערים לא יהיה פשוט, אבל כבר עשו את זה בעבר. ברגע שנגמר הבנו מה קרה. המחצית הראשונה הייתה טובה, החזקנו בכדור ושלטנו. הכל השתנה ב-1:0. פתחתנו את המשחק והם תקפו בחזרה והיו בלתי עצירים".


פאוליניו שיתחרה איתו על העמדה:
"זה שחקן שונה. הוא יכול לתרום הרבה כי הוא שחקן הרכב בנבחרת ברזיל. אני לא סוגר דלתות, התחרות רק תתרום לקבוצה ובסופו של דבר המאמן הוא זה שמחליט ונקבל אותו בזרועות פתוחות".



מנהל הספורטיבי פפ סגורה, שהאשים את ג'רארד פיקה בהפסד:
"לא מסכים איתו. לא הפסדנו בגלל זה. משחק לא מפסידים בגלל מהלך אחד. זאת לא הדרך הכי טובה להתבטא, בטח לא מתוך המועדון".



העזיבה של ניימאר:
"הקבוצה נפגעה בהתקפה, זה ברור. תלות במסי? כשיש לך את השחקן הטוב בעולם, ככל שהוא משחק יותר זה טוב לקבוצה. אנחנו צריכים יותר שחקנים התקפיים שיוכלו להוריד מהעומס בהתקפה".



מסי. "עדיף שהשחקן הטוב בעולם ישחק כמה שיותר" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי