עושים שוק: טוטנהאם החתימה את דבינסון סאנצ'ס

דבינסון סאנצ'ס
דבינסון סאנצ'ס | Gettimages

רכש משמעותי ראשון לתרנגולים: בלם אייאקס תמורת 45 מיליון יורו. וגם: ליברפול דחתה 125 מיליון על קוטיניו, ארסנל בעקבות דראקסלר קווין-פרינס בואטנג עבר לפרנקפורט, אברטון עשויה לצרף את קוסטה

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל העולמי הולך ומתקרב לישורת האחרונה. ספורט1 מביאים לכם את כל השמועות, ההחתמות והעסקאות הכי חמות שיש.



רשמי

*בלם אייאקס, דבינסון סאנצ'ס, הוא הרכש הראשון המשמעותי של טוטנהאם הקיץ. ספרס שילמו 45 מיליון יורו להולנדים, 35 במזומן ועוד עשרה מיליון בבונוסים והקולומביאני חתם עד 2023. התרנגולים גם קרובים להחתמת המגן הימני, חואן פוית', הארגנטיני בן ה-19 מאסטודיאנטס.


DONE DEAL: Spurs have signed Davinson Sánchez from Ajax on a six-year deal for a reported £42m. pic.twitter.com/VyING5k2rh

— Squawka News (@SquawkaNews) August 18, 2017


*הבלם הברזילאי גבריאל הוצג בוולנסיה ששילמה תמורתו 12 מיליון יורו לארסנל. התותחנים קנו את גבריאל ב-15 מיליון מוויאריאל לפני שנתיים וחצי אבל הבלם לא ממש השתלב ורשם שער אחד ואדום ב-66 משחקים בארסנל. העטפלים לא הסתפקו רק בהודעה רשמית אלא צירפו לה סרטון.



Las primeras palabras de Gabriel Paulista, de solidaridad hacia las víctimas y familiares del atentado de Barcelona #TotsSomBarcelonapic.twitter.com/FhFqoBZFwx

— Valencia CF (@valenciacf) August 18, 2017


*אקס מכבי נתניה, לארי קאיודה, חתם במנצ'סטר סיטי והושאל מיד לג'ירונה, העולה החדשה לליגה הספרדית. החלוץ בן ה-24 כבש 23 שערים בשתי עונות (מ-2013 עד 2015) בעיר היהלומים, והוסיף עוד 30 בשתי העונות האחרונות במדי אוסטריה וינה. בעונה שעברה אף היה מלך שערי הליגה האוסטרית.


[Daily Mail]
Man City sign Olarenwaju Kayode and loan him to Girona
https://t.co/h4sCJe9Zup

— Football Rss (@PremierLeaque) August 18, 2017


* קווין פרינס בואטנג ערך בדיקות רפואיות באיינטרכט פרנקפורט, קבוצתו של טאלב טוואטחה, והוא צפוי לחתום בקבוצה. בימים האחרונים דיווחה התקשורת הגרמנית על עניין מצד הקבוצה בכוכב לאס פלאמס בעונה החולפת, וכעת נראה שהעניין סופי. ניקו קובאץ': "לצעירים שלנו יהיה הרבה מה להרוויח משחקן כמו קווין".

Wer radelt denn da um die Wette?! #prince7#SGE#Medizincheckpic.twitter.com/cCQUyuyIU9

— Eintracht Frankfurt (@Eintracht) August 18, 2017

* חאבי גארסיה הוצג רשמית כשחקן בטיס. הקשר האחורי נרכש ב-1.5 מיליון יורו מזניט סנט פטרסבורג וחתם לשלוש שנים.

Lo bueno, si es en familia, dos veces bueno ‍‍‍⚽️

¿Verdad, @javigarcia06? pic.twitter.com/DEfMetX9Sf

— Real Betis Balompié (@RealBetis) August 17, 2017

העברות

* ארסנל הצטרפה למירוץ אחרי יוליאן דראקסלר, כך טוענים כלי התקשורת בבריטניה. ארסן ונגר שפספס פעמיים בעבר את הקשר הגרמני של פ.ס.ז', פעם פני מעברו לוולפסבורג משאלקה ובפעם השנייה לפני מעברו מהזאבים לסגנית אלופת צרפת (תמורת 35.5 מיליון ליש"ט) מוכן לשלם לפ.ס.ז' 32 מיליון ליש"ט.


* דווח באנגליה, ליברפול ממשיכה בסירובה למכור את פליפה קוטיניו לברצלונה. על פי דיווחים ב-BBC נדחתה גם הצעה בגובה 125 מיליון  יורו על הכוכב הברזילאי.


BREAKING: Liverpool have rejected a third offer from Barcelona for Philippe Coutinho. This time, the bid was £114m. [BBC Sport] pic.twitter.com/lzzLpaL0lh

— Transfer Related (@TransferRelated) August 18, 2017

* ברצלונה מתקשה להחתים את קוטיניו ועוסמאן דמבלה, בגלל הסירוב של הקבוצות למכור אותן וחושבת על אלטרנטיבה. אחת מהן היא אנחל די מריה בפאריס סן ז'רמן. הבלם, ירי מינה, מפלמייראס פצוע ויגיע רק בינואר.


* ליונל מסי אומנם סיכם על הארכת חוזהו, אבל מנהל ברצלונה פפ סגורה אישר שלא חתם רשמית על החוזה. לפי התקשורת הקאטלונית אחת הסיבות לסחבת היא שהוא דורש חיזוק משמעותי לברסה אחרי עזיבת ניימאר.


* אברטון שעשתה לא מעט רכש בקיץ עשויה לצרף לסגל שלה את דייגו קוסטה בהשאלה מצ'לסי. רונאלד קומאן הצהיר כי הוא פתוח למהלך כזה.


Everton want to sign Diego Costa on Loan.
( Src: Sky Sports ) #HalaFootballpic.twitter.com/VvHTpyAyeG

— Hala Transfer News (@HalaTransfers) August 18, 2017

* מנצ'סטר סיטי מתעקשת באופן מוזר על הבלם של מנצ'סטר יונייטד בעבר ג'וני אוונס, אבל ווסט ברומיץ' דורשת עליו סכום לא הגיוני של 22 מיליון ליש"ט לפי "מירור" ו-35 מיליון ליש"ט לפי ה"סאן". אכן, עיסקת ניימאר הטריפה את כולם.


* כמו כן, השדים האדומים חוששים שריאל מדריד תנסה לרכוש ברגע האחרון את דויד דה חאה. אלופת אירופה אמנם ירדה מקיליאן אמבפה בזכות היכולת של מרקו אסנסיו, אך הבלאנקוס בכל זאת רוצים לרכוש גאלקטיקוס אחד לפחות.

Manchester United paper round-up: Real Madrid to offer £45m for De Gea https://t.co/N2SRjVdzpDpic.twitter.com/EgPuQJhtbc

— Mirror Football (@MirrorFootball) August 18, 2017

* מנצ'סטר יונייטד עדיין רוצה את איבן פרישיץ' מאינטר, אבל שוקלת את החתמתו של תומאס למאר ממונאקו. פרישיץ' רוצה להגיע ומנסה לשכנע את אינטר למכור אותו ב-39 מיליון ליש"ט, אבל הנראזורי דורשים 48 מיליון ליש"ט.

Manchester United still working on Ivan Perisic deal as the transfer window enters its final fortnight https://t.co/zhaFg0Fj1qpic.twitter.com/470TF5VRPP

— Mirror Football (@MirrorFootball) August 18, 2017

* קריסטל פאלאס רוצה את שחקן הכנף הסקוטי של לייפציג אוליבר בורק.


* ווסט ברומיץ' בדרך לרכוש את הבלם האוסטרי של טוטנהאם, קווין וימר, תמורת 15 מיליון ליש"ט.


* טורינו קרובה לסגור עם מונאקו את עסקת העברתו של רוני לופס. שחקן הכנף הפורטוגלי בן ה-21 שיחק כמושאל בליל ועשוי להימכר ב-10 מיליון יורו.


* העיתון "טוטו ספורט" טוען שיובנטוס רוצה לרכוש את אנדרה גומש,  אבל ברצלונה מציעה השאלה בלבד. מועמד אחר הוא סטיב אנזונזי מסביליה.

* חלוצה הברזילאי של אינטר גבריאל ברבוסה, "גביגול", שהיה אמור להיות כוכב ענק בסרייה A עוזב בהשאלה לספורטינג ליסבון, ועשוי להיות מוצג בקבוצה ביום שני הקרוב. כך פרסם "גאזטה דלו ספורט". בתוך כך הנראזורי חושקים באליקים מנגלה ממנצ'סטר סיטי, שהושאל לוולנסיה בעונה האחרונה.

* ז'וזה מוריניו מתכונן לאפשרות שדויד דה חאה יעזוב את מנצ'סטר יונייטד, אבל יהיה מוכן לשחררו רק אם ראשי הקבוצה יוכלו לרכוש את ג'אנלואיג'י דונארומה בן ה-18 ממילאן. סוכנו, מינו ראיולה, הוא גם הסוכן של פול פוגבה ורומלו לוקאקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי