זינדין זידאן: "רכש? הכל יכול לקרות עד סוף החודש"

זינדין זידאן עם מתיאו קובאצ'יץ'
זינדין זידאן עם מתיאו קובאצ'יץ' | Gettyimages

מאמן ריאל מדריד אמר לקראת לה קורוניה (ראשון, 23:15): "בייל בסדר גמור, אסנסיו פנומן. הזכייה באליפות היא הדבר הכי טוב שקרה לי". וגם: יובנטוס הציעה 75 מיליון יורו על קובאצ'יץ' ונדחתה

(גודל טקסט)
 מתאו קובאצ'יץ' הצטרף לריאל מדריד בקיץ 2015. אינטר נאלצה להיענות להצעת הבלאנקוס עבור הקרואטי עקב תקנות הפייר-פליי הפיננסי וכך מצא את עצמו הקשר בן ה-21 בשורות הבלאנקוס במפתיע.


קובאצ'יץ' לא זכה להפוך לבורג חשוב בשורות הבלאנקוס ובשנתיים בבירת ספרד זכה לרשום רק 2,719 דקות ב-52 הופעות, אולם הקיץ חלה תפנית. הוא פתח בשני משחקי הקלאסיקו בהם הובסה ברצלונה ונחשב לאחד המצטיינים, בייחוד לאור העבודה שביצע על ליאו מסי בקאמפ נואו במשחק הראשון. כעת גם ההצעות זורמות.




לפי "אס", יובנטוס הציעה לאחרונה 75 מיליון יורו על הקשר שדווח במהלך הקיץ על רצונו לעזוב כדי להפוך לשחקן הרכב בקבוצת צמרת באירופה. זידאן והמועדון הבהירו חד משמעית – "קובאצ'יץ'" לא למכירה ויובנטוס נאלצה לוותר.



קובאצ'יץ'. לא פתח בסופר-קאפ האירופי, אך הצטיין במשחקי הקלאסיקו (AFP)


עם כל הכבוד לקובאצ'יץ', הלהיט האמיתי של הקיץ בשורות ריאל מדריד הוא מרקיו אסנסיו, שבסוף השבוע נשאל מה יקרה אם יזכה להצעה מפ.ס.ז' והשיב "לא תודה". הבוקר נחשף כי לקשר יוצע חוזה חדש עד 2023, שיכלול סעיף שחרור על סך 500 מיליון יורו. כך ייעשה לקשר בן ה-21 שנחשב לדבר הכי חם בכדורגל העולמי.


בנוסף לכל, מחר (ראשון, 23:15) תתארח ריאל מדריד אצל דפורטיבו לה קורוניה ובמסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר זינדין זידאן: "לפני שאדבר, קודם כל אני רוצה לשלוח את תנחומיי לקורבנות התקפות הטרור לברצלונה. נגד ריאל מדריד כל אחת רוצה לנצח, זה משחק חשוב לכל הקבוצות. תהיה ליגה ארוכה".



זידאן. דואג לבצע רוטציה (Gettyimages)


המאמן נשאל על הרוטציות שנעשו עד כה והבהיר: "אני יודע מה כל שחקן יכול לתרום לנו. אסנסיו עושה עבודה פנומנלית, גם גארת' בייל בריא ומתאמן כרגיל. הוא התגבר על הפציעה ועשה הכנה טובה. כולנו באותה סירה, אין הרכב ראשון ומחליפים – יש קבוצה וכולנו רוצים להשיג את אותה מטרה".


"הזכייה באליפות בספרד היא הדבר הכי טוב שקרה לי", המשיך זיזו, "זה היה מסובך והמשחק האחרון היה מאוד אמוציונלי". ומה לגבי רכש? "החלון מסתיים ב-31.8 ועד אז הכל יכול לקרות", סיכם המאמן שכידוע ייאלץ להסתדר ללא כריסטיאנו רונאלדו המושעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי