אתלטיקו מדריד חוששת: גריזמן יורחק ממספר משחקים

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

הכוכב הצרפתי ספג כרטיס צהוב על התחזות ב-2:2 מול ג'ירונה, קרא לשופט "חתיכת חרא" ובתגובה ראה את האדום. כעת ועדת המשמעת בספרד תחליט אם להרחיקו לארבעה משחקים או יותר

(גודל טקסט)

 העונה בספרד נפתחה בסערה בכל הקשור לעימותים בין שחקנים לשופטים. אחרי שכריסטיאנו רונאלדו הורחק לחמישה משחקים עקב דחיפת שופט, כעת גם אנטואן גריזמן ראה אדום ונמצא בסכנת הרחקה ממספר משחקים.

גריזמן ספג צהוב שני ואדום בדקה ה-66 ב-2:2 של אתלטיקו מדריד אתמול נגד ג'ירונה, לאחר שתחילה התחזה ברחבה, ראה את הכרטיס הצהוב ובתגובה אמר לשופט מרטינס מונוארה "אתה חתיכת חרא".

למעשה מדובר במילת סלנג בספרדית שיכולה גם להתפרש כ"אתה עושה במכנסיים", וכעת בספרד דנים בכך שבעקבות ההרחקה הצרפתי עלול לספוג הרחקה מארבעה משחקים לפחות. העונש המקסימלי הוא 12 משחקי השעיה, אולם זה לא יגיע למספר כה גדול של משחקים ביציע. ועדת המשמעת בספרד רואה בחומרה התבטאויות שכאלו נגד שופטים וכעת באתלטיקו מקווים שתהיה התחשבות לאור העובדה שהחלוץ מיהר להתנצל בשריקת הסיום.


גריזמן. ארבעה משחקים ביציע? (Gettyimages)

אתלטיקו פתחה חלש את העונה עם תיקו מול העולה החדשה והיעדרותו של גריזמן לתקופה ממושכת משמעותה מכה קשה לדייגו סימאונה, שגם כך צריך להסתדר עם אותם שחקנים בגלל אמברגו ההעברות שהוטל על הקבוצה. בעקבות ההתנצלות מקווים באתלטיקו שגריזמן יורחק רק לשני משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי