האולטימטום של דורטמונד: 150 מיליון יורו על דמבלה עד שבת

דמבלה
דמבלה | AFP

הקבוצה הגרמנית מאסה בסחבת והציבה דד ליין בפני ברצלונה. סרי סיכם לארבע שנים וצפוי לחתום לאחר משחקה של ניס מול נאפולי בפלייאוף ליגת האלופות. גורצקה וקייטה עשויים להגיע בינואר

(גודל טקסט)

ברצלונה עובדת קשה על החתמות, כשב-1 בספטמבר יסתיים חלון ההעברות והיא עדיין לא החתימה אף שחקן שרצתה חוץ מפאוליניו. לגבי עוסמאן דמבלה, השחקן מחכה במונאקו להתפתחויות, ולדברי "בילד" דורטמונד הציבה אולטימטום לברצלונה לפיו היא רוצה 150 מיליון יורו עד שבת.


בארסה הסכימה לשלם 130 מיליון יורו כולל תוספות בונוס, אבל דורטמונד דורשת כעת שאלה יהיו סעיפים קלים להשגה ולא סעיף כמו "זכייה בכדור הזהב" שיוסיף סכום מסוים. באשר לקשר ניס, ז'אן מישל סרי, לסוכנו של השחקן כבר יש הסכם עם ברצלונה על החתמתו לארבע השנים הבאות.
 

סרי אמור לשחק היום (שלישי) בגומלין של פלייאוף ליגת האלופות מול נאפולי, והודעה על חתימה, אם תהיה, תצא רק אחרי המשחק. הקטאלונים אמורים לשלם עליו 40 מיליון יורו. אתמול טענו בצרפת שסעיף היציאה של השחקן (אין בצרפת סעיפי שחרור) פקע ב-15 ביולי, אבל "מונדו דפורטיבו" כתב הבוקר שהדבר לא נכון. העיתון "ספורט" העריך שעיסקת סרי סגורה ב-90 אחוז. רדיו "מונטה קרלו" מסר שהשחקן עשוי לחתום עד יום שישי.


ז'אן מישל סרי

ז'אן מישל סרי במדי ניס (AFP)


"בילד" גם מדבר על כך שברצלונה עוקבת אחרי שני שחקנים אחרים מהבונדסליגה. נבי קייטה מלייפציג, שהיה מבוקש בליברפול, ולאון גורצקה משאלקה. הבלאוגרנה עשויים לנסות להחתים אותם בינואר אחרי שגם ריאל מדריד התעניינה בהם. שחקן נוסף עליו דובר הוא מקסים לופס ממארסיי בן ה-19, קשר שגובהו 1.67 מטרים בלבד והמנהל הספורטיבי של ברצלונה, רוברטו פרננדס, עוקב אחריו משנה שעברה. לפי העיתון הקטאלוני הוא יכול להיות היורש של צ'אבי.


בתוך כך פורסם שאנדרה גומש הפורטוגלי עשוי לעזוב אחרי בואם של פאוליניו וסרי (אם יגיע) ויובנטוס רוצה אותו. סוכנו, ז'ורז' מנדש, הבטיח לברצלונה להשיג לה רוכש ב-35 מיליון יורו – הסכום ששולם עליו – למרות העונה החלשה שהיתה לו בקאמפ נואו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי