די מריה מתרחק מברצלונה, ניימאר הגיש תביעה נגדית

אנחל די מריה
אנחל די מריה | טוויטר

הטוויטר הרשמי של הקטאלונים נפרץ ובירך על הנחתת הארגנטינאי של פאריס סן ז'רמן, אך בפועל הצרפתים מסרבים לשחררו. וגם: הברזילאי תובע בחזרה, גורצקה הוצע לקבוצה וקוטיניו עדיין בתמונה

(גודל טקסט)
הבלאגן חוגג בברצלונה. בעוד הקבוצה הגישה תביעה נגד ניימאר בדרישה לפיצוי על סף 9.35 מיליון יורו בגין הפרת חוזה, הבוקר (רביעי) פורסם שהשחקן יגיש תביעה נגדית בפיפ"א כדי שברצלונה תשלם את סעיף הלויאליות על סך 26 מיליון יורו לאביו, כפי סוכם בחוזה.


למעשה עורכי דינו של ניימאר הוציאו הודעה רשמית על כך שהם יתבעו את בארסה, כשגם בפיפ"א אישרו שישנה תלונה הנחקרת בימים אלו. ואם לא די בכך אז במהלך הלילה האקרים פרצו לחשבון הטוויטר הרשמי של ברצלונה והודיעו על רכישתו של אנחל די מריה מפאריס סן ז'רמן בתור מחליפו של ניימאר. כמובן שכעבור זמן קצר הציוץ נמחק ויצאה הודעת התנצלות מטעם המועדון, שבה הובהר כי גולשים אלמונים פרצו לחשבון הרשמי.


Quand le FC Barcelone se fait pirater son compte twitter et annonce l'arrivée.. d'Angel Di Maria pic.twitter.com/c7HnHPz7n4

— Olivier (@turinisto) August 23, 2017
 
והנה ההבהרה:

Esta noche nuestras cuentas han sido hackeadas.
Estamos trabajando para solucionarlo lo antes posible.
Gracias por vuestra paciencia.

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) August 23, 2017

גם בגזרת הרכש הבלאגן בברצלונה ממשיך לחגוג. לפי "מונדו דפורטיבו" חתימתו של קשר ניס ז'אן מישל סרי בוטלה ברגע האחרון מסיבות מקצועיות. השחקן כבר סיכם את כל תנאיו והקטאלונים היו אמורים לשלם לקבוצה הצרפתית 40 מיליון יורו, אך אנשי הצוות המקצועי החליטו לרדת ברגע האחרון מהשחקן.


מנגד "ספורט" טוען שהקשר ערך את הופעתו האחרונה בניס ויחתום בימים הקרובים בברצלונה. גם המאמן השווייצרי של הקבוצה הצרפתית לוסיאן פאברה הודה: "לא ברור לי אם השחקן יילך או יישאר".


אנחל די מריה. יגיע או לא יגיע? (טוויטר)
אנחל די מריה. יגיע או לא יגיע? (טוויטר)


במקביל, ב"מונדו דפורטיבו" נטען שליברפול ובורוסיה דורטמונד החליטו במשותף להקשות על ברצלונה לרכוש את פיליפה קוטיניו ועוסמאן דמבלה ולנסות להעביר את הזמן עד 31 באוגוסט. לפי הדיווחים המאמן יורגן קלופ אחראי לקשר ההדוק בין שני המועדונים. בניגוד לגמור לכך, ב"סאן" הלונדוני פורסם שברצלונה תשפר את הצעתה בפעם הרביעית וכנראה האחרונה ותסכים לשלם עבור הברזילאי של ליברפול קרוב ל-150 מיליון יורו.


מי שנחשב למועמד אפשרי אם דמבלה וקוטיניו לא יצטרפו הוא אנחל די מריה, אך העיתון "לה פריזיאן" טוען שעסקת אנחל די מאריה לברצלונה תהיה קשה לביצוע, עקב היחסים הרעים בין נשיאי הקבוצות. 


במקביל, לאון גורצקה קשר שאלקה בו מתעניינת ברצלונה הוצע לקבוצה ב-30 מיליון יורו אחרי שלפי דיווח בגרמניה הקבוצה מחבל הרוהר מעדיפה למכור אותו לבארסה מאשר שיעבור כשחקן חופשי לבאיירן בסוף העונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי