ריאל מדריד זכתה בגביע הברנבאו. זידאן: "שמח שרונאלדו איתנו"

ריאל מדריד
ריאל מדריד | צילום: Gettyimages

הבלאנקוס גברו הלילה 1:2 על פיורנטינה במסגרת טורניר הידידות, הפורטוגלי כבש שער ענק וזכה למחמאות ממאמנו: "זה מה שיש לו ברגליים". מיוראל: "אשאר ואלחם על כל הזדמנות"

(גודל טקסט)

 לפני שתגלה מול היא תוגרל בשלב הבתים של ליגת האלופות, ריאל מדריד זכתה הלילה (בין רביעי לחמישי) בתואר נוסף לאחר שגברה 1:2 על פיורנטינה במסגרת טורניר גביע הברנבאו המסורתי, בו זכתה בפעם ה-27.

המאמן זינדין זידאן ניצל את ההזדמנות כדי להעניק דקות לשחקנים צעירים, וגם לכריסטיאנו רונאלדו, שכזכור, עדיין מרצה את ההשעייה מחמישה משחקים במסגרת הליגה. הוויולה אמנם הפתיעו כשכבר בדקה השלישית ג'ורדן ורטו קבע 0:1 עם שער גדול מחוץ לרחבה, אך ארבע דקות לאחר מכן הפורטוגלי בישל את ה-1:1 לבורחה מיוראל הצעיר.

רונאלדו כנראה מאוד התגעגע לכר הדשא, ובדקה ה-33 הגיע רגע השיא שלו כשפרץ משמאל, התגבר על ההגנה וירה מקצה צד שמאל של הרחבה כדור לפינה הימנית הגבוהה של מרקו ספורטיילו וקבע 1:2 לבלאנקוס. במחצית השנייה נערכו בעיקר חילופים כשאחד המעניינים שבהם היה כשבנו של המאמן, לוקה זידאן, נכנס לשער והחליף את קיקו קאסייה. ואם כבר "בנים של", גם ג'ובאני סימאונה, בנו של מאמן אתלטיקו מדריד לקח חלק במשחק וספג שריקות בוז מהקהל הביתי.


זידאן. יש לו סיבות להיות מרוצה (Gettyimages)

מאמן הבלנאקוס אמר לאחר המשחק: "היה לנו משחק טוב. משחקי ידידות תמיד תלויים באיך שמתחילים אותם, והיה לנו חשוב לקחת את זה ברצינות, במיוחד מול הקהל שלנו. הגביע נשאר פה ואנחנו מרוצים. בסופו של דבר השגנו מה שרצינו ושחקנים שעד עכשיו לא שיחקו הרבה קיבלו דקות, וזאת המטרה של המשחקים האלה. בשביל שחקנים כמו יורנטה, סבאיוס, מיוראל וכריסטיאנו זה היה חשוב. השער של רונאלדו? זה מה שיש לו ברגליים. אנחנו שמחים שהוא נמצא פה איתנו".

מיוראל, שכבש את שער השיוויון ולא זוכה עד כה להזדמנויות רבות אמר: "קשה לקבל דקות בריאל מדריד כי יש לה את הסגל הטוב בעולם, אבל אני מאוד שמח להיות פה. זידאן בונה עליי ואני אשאר בקבוצה. אמשיך לעבוד קשה ולהילחם על כל הזדמנות".



מיוראל. לא הולך לשום מקום (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי