נציגי בארסה ודורטמונד קרובים לסיכום על עוסמאן דמבלה

דמבלה
דמבלה | AFP

ג'וזפ מריה ברתומיאו ונציגי השוורצגלבן נפגשו במונאקו במהלך הגרלת הבתים של האלופות והגיעו להבנות. הערכות: בשעות הקרובות העסקה תיסגר סופית

(גודל טקסט)
בצרפת מדווחים הערב (חמישי) שברצלונה הגיעה לסיכום עם בורוסיה דורטמונד על העברתו של עוסמאן דמבלה תמורת 150 מיליון יורו שיורכבו מ-120 מיליון יורו כדמי העברה ועוד 30 מיליון יורו בונוסים. ג'וזפ מריה ברתומאו וראול סנלהי נפגשו עם נציגי דורטמונד במהלך הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות וסיכמו על קיום המתווה לעסקה. 


[BeIN Sports]: Barca have signed Dembele for 120 million euros. pic.twitter.com/dEcYJ5bOup

— The Catalan Giant (@TheCataIanGiant) August 24, 2017


על פי דיווחים בספרד הפגישה הלכה לכיוון חיובי כאשר כבר בשעות הקרובות יסגרו הפרטים האחרונים ודמבלה ינחת בקאמפ נואו כמחליף של ניימאר. בברצלונה ידעו מראש שיהיה להם קשה מאוד לשכנע את ראשי ליברפול לשחרר את פליפה קוטיניו ולכן התמקדו יותר בשיחות עם מנכ"ל דורטמונד האנס יואכים ואצקה והמנהל הספורטיבי מיכאל צורק.




אם אכן מדובר בעסקה סגורה מדובר בהישג כפול לברתומיאו: גם הנחית רכש נוצץ שיחפה, לפחות במעט, על עזיבת ניימאר מפ.ס.ז' וגם הוריד את הגרמנים מהסכום המקורי שעמד על 150 מיליון יורו. אגב, לפי העיתון הגרמני "צייט" עורך דינו של דמבלה התכוון לפנות לבית משפט אזרחי במטרה לבטל את חוזהו של הקשר באופן חד צדדי בטענה שמתנהגים אליו בניגוד לחוקי העסקת עובדים באירופה.



קוטיניו. יביע בפומבי את רצונו לעזוב? (Gettyimages)


באשר לקוטיניו, המצב הרבה יותר מסובך בגלל שעד כה ראשי ליברפול אפילו לא היו מוכנים לנהל עליו משא ומתן. לפי "יאהו ספורט", שמתבסס על גורמים בברזיל, ייתכן שהקשר יביע בפומבי את רצונו לעזוב לברצלונה, כחלק מהלחץ על ליברפול: "הוא יביע את התסכול וחוסר הסבלנות שלו מכך שליברפול לא רוצה לשחררו לברצלונה".


ברתומאו שנמצא במונאקו, ייפגש גם עם אנשי יובנטוס, בראשם המנכ"ל בפה מארוטה, שמעוניינים לרכוש את אנדרה גומש. בתוך כך אישר גורם בברצלונה ל"מונדו דפורטיבו" שהבלאוגרנה רצו לרכוש את אנחל די מריה, אך פאריס סן ז'רמן התנגדה בטענה שהוא לא למכירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי