ג'רארד פיקה מרגיע: "אנחנו לא כועסים על הנהלת ברצלונה"

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | צילום: Gettyimages

בלם הקטאלונים העניק ראיון ל-"מונדו דפורטיבו" בו התייחס לשלל נושאים. על מסי: "לא מודאג שהוא עוד לא חתם. מכיר אותו, יודע איך הוא מתנהל. הוא אוהב את ברצלונה יותר מכל אחד"

(גודל טקסט)

ג'רארד פיקה התראיין ל-"מונדו דפורטיבו", והעיתון ציטט כמה מהדברים שאמר לקראת פרסום הראיון המלא בסוף השבוע. בניגוד לידיעות ששחקני ברצלונה לא אוהבים את הניהול בקבוצה אמר: "לא כועסים על ההנהלה. אנחנו בטוחים שהם עושים את העבודה שלהם בצורה הטובה ביותר. עד ה-31 באוגוסט הם ימצאו שחקנים לחיזוק. התמונות שפרסמנו לא היו התרסה, עשינו מזה צחוק".


על עזיבת ניימאר: "אני מבין שאוהדי ברצלונה כועסים על הדרך בה ניימאר עזב את בארסה, אבל צריכים להבין שהוא היה לא רק חבר טוב שלנו, אלא שותף טוב לשחקנים בקבוצה".
 

הבלם התייחס גם לפתיחת העונה: "אף פעם לא נעים להפסיד בסופרקאפ נגד ריאל מדריד, אבל אני חושב שהפתיחה בליגה היתה טובה וניצחנו את בטיס 0:2, אלה שלוש נקודות חשובות. נכון שאמרתי שלראשונה אני מרגיש נחות מול ריאל מדריד, אבל אם משווים שחקן מול שחקן בין שתי הקבוצות, אני לא חושב שאנחנו נחותים מהם".


לגבי השאלה אם ליונל מסי יאריך את חוזהו ויישאר: "אני לא מודאג שהוא עוד לא חתם. אני מכיר אותו ויודע איך הוא מתנהל. אני יודע שהוא אוהב את ברצלונה יותר מכל אחד אחר".


פיקה. לא מודאג לגבי מסי

פיקה. לא מודאג לגבי מסי (AFP)


פיקה העיד על עצמו שהוא בכושר טוב: "פיזית אני במצב טוב. יש לי רצון עז שברצלונה תצליח כמו בכל עונה. אני יותר נלהב מעונות קודמות בגלל שאני יודע שנשארו לי פחות שנים לשחק. תמיד אמרתי שאני רוצה לפרוש במדי ברצלונה".


בעניין אחר, הזמרת שאקירה דיברה על פיקה באתר מוזיקה צרפתי אחרי שהוציאה אלבום חדש: "הוא הכח מאחורי ההצלחה שלי. כל פעם שאני חושבת עליו אני רוצה לכתוב שיר חדש. יש לי כל כך הרבה דברים להגיד עליו שאני לא אגמור לדבר".



 

The results of our #ElDoradoWorldTour song choice poll are in! Head over to @viber (link in bio) to see which tracks won! Ya tenemos los resultados de la encuesta de #ElDoradoWorldTour que hicimos con @viber! Si quieren saber qué canciones han sido las seleccionadas les compartimos el link en la Bio! ShakHQ

A post shared by Shakira (@shakira) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי