"אם מסי רוצה להיות הגדול מכולם הוא צריך לעזוב את ברצלונה"

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

סוכן השחקנים השנוי במחלוקת מינו ראיולה מוסיף אש למתח בין הכוכב הארגנטינאי לראשי המועדון הקטאלוני. דמבלה צפוי לחתום היום, פ.ס.ז' דחתה את ההצעה על די מריה

(גודל טקסט)

העניינים בברצלונה ממשיכים להיות מתוחים. הקטאלונים יצאו מרוצים באופן יחסי מהגרלת שלב הבתים בליגת האלופות שהועידה להם את יובנטוס, אולימפיאקוס וספורטינג ליסבון, וגם העסקה עם עוסמאן דמבלה נסגרה באופן סופי, אבל עדיין יש תחושה של מתח בין הכוכב הגדול ליונל מסי לנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו.

הארגנטינאי עדיין לא האריך את חוזה וכבר יש מי שממליץ לו לא לעשות את זה. מדובר בסוכן השחקנים השנוי במחלוקת, מינו ראיולה. "שחקן כמו מסי צריך לעזוב את ברצלונה כדי להראות שהוא הגדול באמת, ולהתנסות בחוויה במדינות אחרות", אמר האיטלקי, שגם מתח ביקורת על החתמתו של ניימאר בפאריס סן ז'רמן: "היום מדינות (קטאר) מחתימות שחקנים ולא קבוצות. זה כבר לא כדורגל, מעכשיו העברות של 200 מיליון יורו לא יהיו נדירות". מסי וברתומאו נחתו באמצע הלילה בברצלונה ולא שוחחו עם כלי התקשורת, כשנראה היה מתח בין השניים.

בעניין אחר, דמבלה צפוי לחתום היום, אך עדיין לא ברור מתי יוצג בברצלונה. לפי הדיווחים בגרמניה בורוסיה דורטמונד אמורה להודיע במהלך הצהריים על מכירתו תמורת 105 מיליון יורו ובונוסים שיכולים להגיע ל-45 מיליון. זו תהיה העסקה השנייה הגדולה בהיסטוריה.

חבריו ומשפחתו של השחקנים כבר חוגגים במרומז ברשתות החברתיות את העברתו לקבוצה הספרדית. ב"ל'אקיפ' הצרפתי נכתב על השער: "ברוך בואך לענקים". "בילד" הגרמני ציין שדורטמונד רכשה את השחקן תמורת 15 מיליון יורו בלבד ומכרה אותו בפי עשרה.

ליאו מסי.
ליאו מסי. "צריך לעזוב את ברצלונה" (AFP)

פ.ס.ז' דחתה את ההצעה לרכוש את אנחל די מריה, ובספרד טוענים שבברצלונה לא מאוכזבים יותר מדי כי ההצעה הייתה בעיקר כדי לנסות להוריד את מחירו של פיליפה קוטיניו.

מינו ראיולה. גם הוא החליט להתערב (gettyimages)
מינו ראיולה. גם הוא החליט להתערב במשבר (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי