אלקאסר יפתח בברצלונה, ויטולו לא ישחק נגד אתלטיקו

ויטולו
ויטולו | טוויטר

סוארס ואינייסטה ימשיכו להיעדר מחר מול אלאבס, חלוץ לאס פלמאס לא יתמודד מול הקבוצה ממנה הוא מושאל

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגה הספרדית ייפתח כבר הערב עם שני משחקים בין בטיס לסלטה ויגו וריאל סוסיאדד מול ויאריאל, ויימשך מחר עם ארבעה נוספים כשבמוקד ברצלונה תתארח אצל דפורטיבו אלאבס ואתלטיקו מדריד תתמודד באיים הקנריים מול לאס פלמאס.

דפורטיבו אלאבס – ברצלונה (19:15)
אחרי הניצחון הלא מרשים על בטיס במחזור הפתיחה ובצל הסיכום עם עוסמאן דמבלה כמחליפו של ניימאר, ברצלונה תצא למשחק חוץ באצטדיון מנדיסורוטסה מול דפורטיבו אלאבס בשחזור גמר גביע המלך מהעונה שעברה.

הקטאלונים רוצים לשמור על מאזן מושלם בפתיחת העונה, אבל לא זה לא הולך להיות קל מול קבוצה שבכל העונה שעברה הפסידה בביתה ארבע פעמים בלבד. לואיס סוארס ואנדרס אינייסטה ימשיכו להיעדר אצל ארנסטו ואלוורדה, כשפאקו אלקאסר צפוי לפתוח בחוליית ההתקפה לצדם של ליאו מסי וג'רארד דאולופאו. נלסון סמדו, שהרשים במשחק הקודם, צפוי להמשיך בעמדת המגן הימני.

אצל היריבה, שרוצה לנקום את התבוסה 6:0 מהעונה שעברה ואת ההפסד בגמר הגביע, נמצא בספק הבלם ויקטור לגוארדיה שמתאושש מפציעה בברך. המאמן החדש לואיס זובלדיה, שפתח את הקדנציה שלו עם הפסד כואב ללגאנס בשבוע שעבר (1:0), יקווה להשיג נקודות ראשונות.

מסי ואלקאסר. יחגגו שוב? (AFP)
מסי ואלקאסר. יחגגו שוב? (AFP)

לאס פלמאס – אתלטיקו מדריד (23:15)
לאחר התיקו המאכזב והדרמטי מול ג'ירונה במחזור הראשון וללא אנטואן גריזמן המורחק, אתלטיקו תחפש ניצחון ראשון דווקא באיים הקנריים מול לאס פלמאס.

אנחל קוראה שהביא את השינוי מהספסל בשבוע שעבר צפוי לפתוח ב-11 במקומו של גריזמן. קווין גאמיירו ופיליפה לואיס בספק למשחק. מי שעשויים לפתוח בחוליית הקישור הם קוקה, גאבי וסאול.

ויטולו. לא יפגוש את הקבוצה אליה הוא שייך (טוויטר)
ויטולו. לא יפגוש את הקבוצה אליה הוא שייך (טוויטר)

ויטולו שחתם באתלטיקו והושאל ללוס אמירלוס בעסקה שגררה ביקורות רבות בספרד, לא ישחק מול הקבוצה אליה הוא שייך. במשחק בעונה שעברה באותו מגרש הקולצ'ונרוס התפוצצו עם 0:5 מדהים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי