בספרד טוענים: "מסי לא משוכנע שעושים הכל כדי להביא את קוטיניו"

ליונל מסי
ליונל מסי | AFP

למרות הצמד של הארגנטינאי ב-0:2 של ברצלונה על אלאבס, כלי התקשורת מדווחים על מצב רוח עגום בקטאלוניה: "יחסיו עם ההנהלה מתוחים, ייתכן שלא יאריך חוזה". לברון ג'יימס ביקש מהנהלת ליברפול למכור את קוטיניו

(גודל טקסט)
למרות כל הדיבורים מסביב, ברצלונה ניצחה אמש (שבת) 0:2 את דפורטיבו אלאבס ושמרה על מאזן מושלם מפתיחת העונה. ליונל מסי הגיע ל-351 שערי ליגה והצטרף לגרד מולר בתור השניים היחידים שכבשו 350 שערים בליגה מקומית. תלמו סארה, מלך השערים הקודם של 'לה ליגה', נמצא 100 שערים מאחור. הפרעוש בעט ארבע פעמים לקורות ומשקופים בשני המשחקים הראשונים, והוא גם היחיד בהיסטוריה שכובש 14 עונות ברציפות ב'לה ליגה'.


למרות השערים, בספרד טוענים שהוא נראה מעט בודד ועצוב ולא ממש מתלהב מהניצחונות. "בעוד שברצלונה עדיין בכאוס, מסי נראה דרוך על המשמר", נכתב ב"אס. "הוא לא משוכנע שהנהלת ברצלונה עושה הכל כדי להביא את פיליפה קוטיניו. יחסיו עם ההנהלה מתוחים וייתכן שלא יאריך את החוזה". מצלמות הטלוויזיה תפסו את הכוכב "מרמה" ומוחק את הסימון של השופט לגבי המיקום של הבעיטה החופשית.




המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר לאחר המשחק: "התגברנו על מחסום גדול. הם שיחקו קרוב מאוד אחד לשני ולא נתנו לנו לחדור. לפעמים היו 18 שחקנים ביחד על 15 מטר. יש לנו מזל שיש לנו את ליאו מסי שיודע ללכת עם הכדור במצבים כאלה ושחקנים באגפים שמתגברים על המשחק הזה. עם עוסמאן דמבלה נהיה יותר תחרותיים. אנחנו צריכים להחתים עוד כמה שחקנים כדי שב-31 באוגוסט נהיה יותר תחרותיים".


"מונדו דפורטיבו" דיווח שהיום יהיה ניסיון נוסף של ברצלונה להתקדם לכיוון רכישת קוטיניו. "רדיו אונה סרו" טען שלמרות שליברפול לא הייתה מוכנה להיכנס למו"מ עד כה היא הציבה את יום שני בצהריים כאולטימטום ליום האחרון בו עשויה להתבצע עסקה כזאת. "סקיי ספורט" דיווח שקוטיניו מדוכא מהמצב. מאמן האדומים יורגן קלופ טען שקוטיניו לא נמצא במצב בו הוא יכול להתאמן עם נבחרת ברזיל, אבל הוסיף: "המאמנים שלו מחליטים".


ליאו מסי.
ליאו מסי. "לא משוכנע שעושים הכל כדי להביא את קוטיניו" (AFP)


לזירה נכנס במפתיע לברון ג'יימס, כוכב הכדורסל האמריקאי שמחזיק בחלק מהמניות של ליברפול. הוא פנה להנהלת הקבוצה וביקש מהם לפתוח במו"מ למכירת קוטיניו. עוד פורסם שראפיניה עשוי להיות מחליפו וגם אנדרה גומש הפורטוגלי עשוי להגיע כחלק מהעסקה". בספרד מעריכים שיהיה קשה להחתים את אנחל די מריה בגלל מערכת היחסים העכורה עם פאריס סן ז'רמן.


Lionel Messi is the second player in the history of Europe's top 5 leagues to score 350+ goals for one club.

Gerd Müller the only other. pic.twitter.com/thVe0JlXDz

— Squawka Football (@Squawka) August 26, 2017




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי