בספרד רמזו: "מרקו אסנסיו אחד ענק לא מספיק לריאל מדריד"

אסנסיו
אסנסיו | AFP

"מארקה" קובע לאחר ה-2:2 עם ולנסיה: זידאן צריך סגל רחב יותר. קרבאחל: "אסנסיו זה ההווה שלנו, לא העתיד". דיווח: רונאלדו לא שילם את הקנס על העלמות המס ומצפה שהקבוצה תעשה זאת

(גודל טקסט)
ריאל מדריד מעדה אמש (ראשון) עם 2:2 ביתי מול ולנסיה וכבר מדברים בספרד על מיני משבר בקבוצה. ולנסיה תמיד עשתה צרות וגם הפעם והטענות כעת הן שזינדין זידאן צריך סגל רחב יותר. אחת הבעיות היתה שלא היה לו בלם טבעי שני בגלל הרחקת סרחיו ראמוס ופציעת רפאל וראן וסוף סוף הרגישו שכריסטיאנו רונאלדו חסר.


ריאל כבשה במשחק ה-70 ברציפות והיא קרובה מאוד לשיא של סנטוס בעידן פלה עם 74 משחקים ברציפות בהם כבשה. ב-70 משחקים ריאל כבשה 192 שערים (116 בליגה).




"מרקו אסנסיו אחד ענק ככל שיהיה לא היה מספיק ולנצח את ולנסיה" נכתב ב"מארקה" ששיבח את הקשר: "רונאלדו אמר בטקס במונאקו של אופ"א שכאשר הוא וליונל מסי לא יהיו כבר במיטבם יש את אסנסיו וניימאר וכנראה שיום אחד אסנסיו יקבל את כדור הזהב".


Real Madrid are the first side in Europe's top five leagues to score in 70 consecutive games!

(via @SkySportsStatto) pic.twitter.com/pyGprsXPSP

— B/R Football (@brfootball) August 27, 2017

אסנסיו כבש את שני השערים והוא מלך השערים של ריאל מדריד עם ארבעה שערים בכל המסגרות מפתיחת העונה. לעומתו קראים בנזמה קיבל ציון נמוך אחרי שהחמיץ לפחות ארבעה שערים. זינדין זידאן הגן על בן ארצו: "אי אפשר להאשים את בנזמה בהכל. אני אחייך אליו באימון הבא ושימשיך לעבוד קשה. לא נכון שעלינו למשחק עם ביטחון ייתר. אנחנו תמיד עובדים קשה באותה צורה. בכדורגל אתה חייב לאבד נקודות יום אחד, אבל העונה עוד ארוכה. שיחקנו טוב, אבל התוצאה פחות טובה".


ההופעה של אסנסיו: "הוא לא מפתיע אותי. אני מקווה שהוא יישאר בכושר הזה ונהנה ממנו לתקופה ארוכה". לפי פרסום בספרד אסנסיו הוצע על ידי מאיורקה לאתלטיקו מדריד ב-2.5 מיליון יורו לפני שעבר לריאל מדריד, אבל הקולצ'ונרוס סברו שזה סכום גבוה מדי והשקעה שלא תניב פירות.



לא יכול לבד, אסנסיו (AFP)


המגן מרסלו עקץ את ולנסיה: "הם נראו כמו קבוצה קטנה. ברור שראמוס ורונאלדו היו חסרים, אבל אי אפשר לתרץ את התיקו בהיעדרם. צריך לשחק גם בלעדיהם". דני קרבאחל הודה: "היו לנו מצבים ברורים לשערים וחבל שלא ניצלנו אותם. התוצאה מאכזבת. אסנסיו הוא ההווה של הקבוצה ולא העתיד שלה".


בנושא אחר, "אל קונפידנשיאל" דיווח שרונאלדו לא שילם את החוב שלו למס הכנסה בסך 14 מיליון יורו. התאריך האחרון היה ה-20 באוגוסט. הדבר יחייב כעת את המשך המשפט כאשר על הפרק ארבע האשמות על כך שעבר על החוק בשנים 2011 עד 2014. נראה שהפורטוגלי רצה שריאל מדריד תעביר את הכסף. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי