ריאל מדריד רחוקה ארבעה משחקים מניפוץ שיאו של פלה

ריאל מדריד
ריאל מדריד | צילום: Gettyimages

הבלאנקוס הבקיעו בכל 70 משחקיהם האחרונים והמפגש מול בטיס בחודש הבא, בו גם צפוי להשתתף כריסטיאנו רונאלדו שישוב מהשעיה, עשוי להפוך להיסטורי. השיא של סנטוס והאגדה הברזילאית מ-1963 יחזיק מעמד?

(גודל טקסט)

 מחר (חמישי) יחל מחזור נוסף של מוקדמות מונדיאל 2018 וקבוצות הכדורגל ברחבי העולם זוכות למנוחה קצרה, וגם בארגוני התקשורת מנצלים את ההפוגה ומתעסקים במסביב.

ב"אס" הספרדי בדקו היום ומצאו כי לריאל מדריד חסרים רק שלושה משחקים כדי להשוות את שיאה של סנטוס הברזילאית ולהיות הראשונה שמבקיעה ב-73 משחקים רצופים מאז 1963, דבר שכאמור לא קרה מאז עשו זאת פלה וקבוצתו בימי השיא.

פלה, מי שנחשב לדעת רבים לשחקן הגדול בכל הזמנים, הוביל את סנטוס ל-73 משחקים רצופים בהם כבשה, במאזן מדהים של 245 שערי זכות לעומת 96 ספיגות – ממוצע של יותר משלושה שערי זכות בכל משחק. זה קרה בנובמבר 1961 ועד אוגוסט 1963 ובתקופה זו זכתה סנטוס בשבעה תארים, כולל אליפות ברזיל, אליפות הפאוליסטה, גביע הליברטדורס והגביע הביניבשתי. ב-73 משחקים אלה פלה שותף 62 פעמים והבקיע 85 שערים.


CR7. יחזור בדיוק למשחק היסטורי? (AFP)

בשביל להשוות את השיא זקוקה ריאל מדריד למצוא את הרשת בשלושת משחקיה הבאים לאחר פגרת הנבחרות, בליגה מול לבאנטה בסנטיאגו ברנבאו (9.9), בליגת האלופות בבית מול אפואל ניקוסיה (13.9) ובסוסיאדד ביום ראשון לאחר מכן (17.9). את השיא היא תוכל לשבור במשחק הבית מול ריאל בטיס שייערך באמצע השבוע (רביעי, 20.9), המשחק אליו גם ישוב מהשעיה כריסטיאנו רונאלדו (שכן יוכל לשחק מול אפואל בליגת האלופות, כמובן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי