ברתומאו: אינייסטה יחתום על חוזה, יש סיכום עם מסי

אינייסטה
אינייסטה | צילום: Gettyimages

נשיא ברצלונה הרגיע: "הם המודל של 'לה מאסיה', יישארו כאן כל החיים". וגם: הרכש, ניימאר והעקיצה לתשלום דמי הלויאליות

(גודל טקסט)

נשיא ברצלונה, ג'וסף-מריה ברתומאו, התראיין ל"מונדו דפורטיבו" והבהיר כי אין מה לחשוש לגבי עזיבה של אנדרס אינייסטה שהוזכר כמועמד לעבור ליובנטוס. "אנחנו מקווים לממש את הסיכום עם אינייסטה בשבועות הקרובים. רוצים שיפרוש בברצלונה והוא יחליט מתי לתלות את הנעליים. הרעיון הוא שהחוזה שלו יתחדש מחדש בכל שנה. אינייסטה הוא כמו ליונל מסי, שחקן של קבוצה אחת. שניהם מהווים את הראי של 'לה מאסיה' ונותנים דוגמה טובה לצעירים", אמר.

הרכש בקיץ: "אנחנו צריכים להיות אופטימיים. מספיק עם הפסימיות. זה לא נכון שריאל מדריד עליונה עלינו. מאז תקופת רונאלדיניו אנחנו הכי טובים. הבעיה עם ניימאר שהוא היה צריך לומר לנו חד וחלק שהוא רוצה לעזוב ולא לסחוב אותנו. אף אחד לא אמר לי מילה במאי שהוא רוצה ללכת".

דמי לויאליות לניימאר: "אם שחקן מתחייב לשחק בקבוצה חמש שנים ועוזב אחרי עונה יש לנו את כל ההצדקה בעולם לא לשלם לו".

הארכת חוזהו של ליאו מסי: "אין ממה לחשוש. אביו של מסי כבר חתם על החוזה בשמו והמו"מ היה מולו. יש למעשה חוזה איתו מיוני שכולל שלושה חלקים: המועדון, שימוש בזכויות של שמו ומשחק בקבוצה. על החוזים חתומים אביו ואחיו. כל מה שנשאר זה לצלם את מסי חותם והיו לנו בעיות לארגן את זה. אני מאמין שהחתימה הרשמית תהיה לפני דצמבר. סיכמנו על סעיף שחרור של 300 מיליון יורו כאות הערכה למה שמסי נתן למועדון ולא מיליארד או מיליארד וחצי". 


מתי הוא יוצג עם חוזה חדש? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי