יצא הפסדה בשכרה: הרווחים המטורפים של ריאל מדריד בעונה חולפת

ריאל מדריד
ריאל מדריד | Gettimages

"מארקה" פרסמו את הנתונים הפיננסיים של הבלאנקוס, על פיהם קופת המועדון שילשלה כ-650 מליון יורו, עליהם נוספו עוד 131 מליון מחלון ההעברות. בצד המקצועי: דה חאה ביקש מראמוס עזרה על מנת להגיע

(גודל טקסט)

 דויד דה חאה עדיין לא ויתר על החלום לשחק בריאל מדריד. לפי "אה בולה" הפורטוגלי, שוער מנצ'סטר יונייטד ניצל את פגרת הנבחרות כדי לדבר עם סרחיו ראמוס, כדי שיחזור לו לחזור לבירת ספרד.

לפי הדיווח, דה חאה ביקש מקפטן הנבחרת וריאל מדריד להתערב בסוגייה ולדבר עם מאמנו זינדין זידאן על רצונו של השוער להצטרף לאלופת אירופה. כזכור, דה חאה היה קרוב מאוד להצטרף לבלאנקוס בקיץ 2015, אך העסקה נפלה ברגע האחרון בעקבות פרשת הפקס המפורסמת.

נכון להיום, זידאן וסגל השחקנים תומכים מאוד בשוער הראשון של הקבוצה, קיילור נבאס, שכבר אמרה אחרי הזכייה באליפות ספרד שיילחם עם כל מי שיגיע כדי להישאר בריאל מדריד. בניגוד לשנים קודמות, הקיץ היה רגוע יחסית בכל הנוגע לשמועות על עמדת השוער.


דה חאה עם ראמוס. הקפטן יקדם את ההעברה? (AFP)

מנג'ר השדים האדומים ז'וזה מוריניו כבר אמר בקיץ האחרון שהדלתות פתוחות עבור דה חאה אם הוא רוצה לעזוב, אך מי שסגר אותן היה דווקא זידאן, שהודיע שמבחינתו הקוסטה ריקני הוא השוער הראשון שלו.

בתוך כך, ב"מארקה" פורסם היום שריאל מדריד שילמה גם מחיר כספי על ארבעת התארים שלקחה בעונה החולפת (הסופרקאפ האירופאי והספרדי שייכים לעונה הנוכחית), כששילמה לא פחות מ-70 מיליון יורו בונוסים לשחקנים, כלומר 2 מיליון יורו לשחקן בממוצע. מנגד, הרווחים בעונה האחרונה עמדו 650 מליון יורו, אליהם הצטרפו עוד 131 מליון יורו בזכות חלון העברות מוצלח במיוחד.


זידאן. נשאר נאמן לנבאס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי