שמרה על הפסגה: 2:4 לריאל סוסיאדד בלה קורוניה

סוסיאדד חוגגת
סוסיאדד חוגגת | מסך

הבאסקים, בדומה לברצלונה, שמרו על מאזן מושלם אחרי שלושה מחזורים הודות לשערים מאוחרים של יורנטה ויראמנדי. שני בישולים לוויליאמס ב-0:2 של אתלטיק בילבאו על ג'ירונה. ויאריאל רשמה ניצחון ראשון

קבוצות: ריאל סוסיאדד
(גודל טקסט)
 המחזור השלישי בליגה הספרדית יצא לדרך כבר ביום שישי, ואחרי ה-1:1 הביתי והמפתיע של ריאל מדריד מול לבאנטה, החמישייה של ברצלונה בדרבי מול אספניול והתיקו המאופס בין ולנסיה לאתלטיקו מדריד, היום (ראשון) ריאל סוסיאדד שמרה על המאזן המושלם ושבה לפסגה, שם היא נמצאת לצד מסי וחבריו.


בנוסף רשמה אתלטיק בילבאו ניצחון ליגה שני ברציפות, 0:2 על ג'ירונה כשוויאריאל רשמה נקודות ושערי ליגה ראשונים העונה עם 1:3 ביתי על ריאל בטיס ושער בכורה של הרכש קרלוס באקה.




דפורטיבו לה קורוניה – ריאל סוסיאדד 4:2
משחק מעניין למדי פתח את משחקי יום ראשון ב"לה ליגה", כאשר דפורטיבו המקומית חיפשה ניצחון ראשון העונה ואילו האורחת מסוסיאדד קיוותה לשמור על המאזן המושלם והפסגה לצד ברצלונה. שערים היו, משחק מהנה היה, דרמה גדולה נרשמה והבאסקים בסופו של דבר רשמו 2:4 ושמרו על המקום הראשון.


לה קורוניה החלה את העונה עם 3:0 לריאל מדריד ו-2:2 אצל לבאנטה, והיום היא כבר חששה שתובס בביתה פעם נוספת אחרי שחואנמי כבש בדקה השלישית ויראמנדי הכפיל את התוצאה כבר בדקה הרביעית, אלא שאדריאן (27) ופלורין אדונה (50) הרומני, מבישול של אדריאן, הקפיצו את הראיסור על הרגליים וכפו 2:2.



סוסיאדד חוגת בלה קורוניה. במקום הראשון עם ברצלונה (אתר רשמי)


סוסיאדד כאמור הפעילה מכבש לחצים ככל שהמשחק התקרב לסיומו ובדקה ה-83 דייגו יורנטה העלה את התוצאה ל-2:3, יראמנדי בדקה ה-86 השלים צמד כשכבש את הרביעי וחתם את תוצאת המשחק. בשבוע הבא סוסיאדד מארחת את ריאל מדריד למשחק שספרד כולה כבר מחכה לו.


סלטה ויגו – דפורטיבו אלאבס 0:1
סלטה ויגו השיגה סוף סוף ניצחון ראשון בליגה בזכות שער נגיחה של מקסי גומס בדקה ה-35. הבאסקים עם שלושה הפסדים רצופים ונראים אחת הקבוצות החלשות בליגה. 


אתלטיק בילבאו – ג'ירונה 0:2

הבאסקים רשמו ניצחון ליגה שני ברציפות, שהעלה אותם למקום הרביעי ב"לה ליגה". בדקה ה-25 איקר מוניאין נגח את ה-0:1 מכדור שהגביה אליו אינייאקי וויליאמס, שהוסיף לעצמו בישול שני בדקה ה-53 לאריץ אדוריס הבלתי נגמר. החלוץ בן ה-36 ירה את הכדור לרשת של אקס בילבאו גורקה איראיסוס וקבע 0:2 על העולה החדשה, שנשמר עד שריקת הסיום.


¡GOLADURIZ! ❤️#AthleticGironapic.twitter.com/fKWPoLGbTP

— LaLiga (@LaLiga) September 10, 2017


ויאריאל – ריאל בטיס 1:3
אחרי שני הפסדים ואפס שערי זכות מפתיחת העונה, הצוללת הצהובה יכולה לחייך עם ניצחון ראשון בליגה. זה התחיל רע עבור שחקניו של פראן אסקריבה כשכבר אחרי 11 דקות חואקין הוותיק הגביה כדור לסרחיו לאון שנגח את ה-0:1, אבל בדקה ה-32 קרלוס באקה חטף כדור לשוער אנטוניו אדאן האומלל והבקיע מקרוב את שער הבכורה שלו בצהוב שהוריד את הקבוצות להפסקה ב-1:1.


בדקה ה-61 סאמו קאסטייחו סובב מקצה הרחבה כדור לרשת של אדאן כדי לקבוע 1:2 ובדקה ה-77 אנס אונאל הטורקי קבע את תוצאת המשחק, 1:3 וניצחון ליגה ראשון לצוללת הצהובה שטיפסה למקום ה-13, מקום אחד מעל הבטיקוס.



באקה חוגג את שער הליגה הראשון שלו ושל ויאריאל (לה ליגה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי